On tosiaan vaikeaa valita. Jostain syystä olisi ollut helpompi valita syksyinen kuva, kun syksy on päällimmäisenä mielessä. Vihreys on kuitenkin kesässä ehkä se kaikkein mahtavin asia. Toinen upea juttu kesässä on erilaisten kukkivien kukkien sekamelska, mutta siitä ei ole niinkään pihakuvia, ehkä enemmänkin kukkakuvapläjäyksiä..olkoon siis paras kuva vaikka tämä:
Ihania, kesäisiä kuvia! Laitanpa minäkin kuvan. Oikeastaan mulla on kesän ajalta kolme ihan ehdotonta lemppari kuvaa, mutta kun yhden vain saa laittaa niin olkoon sitten tämä
Minusta tässä on mukava tunnelma.
Kyllä teillä kaikilla on upeita pihoja, mulla se menee aina niin että keväällä on kamala into laittaa siemeniä itämään ja suunnittelen että mitä kaikkea pihalleni teen mutta sit kun koittaa aika että pitäis jotain alkaa tekemään niin sitä ei vaan jaksa, tässäkin ois lääniä tehdä vaikka mitä mut aina se into hipuu, no joskos ens kesänä sit =)
Pitkän valinnan jälkeen valitsin tämän kuvan. Ei kylläkään kuvana paras, mutta tunnelma tässä on jotenkin hyvin kotoinen, sellainen kuin täällä onkin.
Ihania kuvia kaikilla, mutta kyllä nyt napsahti tuo Lumin kasvihuone ja kukkameri oikein erityisesti! Ihan siinä on jotain eteläisempää tunnelmaa etten sanoisi välimerellistä:)
laitan kaksi :D
kuva, joka sattui eteen ihan muuten vain
sekä kuva kunnan puolelta , olen "vallannut" ei kenenkään maata kevyen liikenteen reunasta
ainut paikka, missä tasamaalla sai jonkinlaista kivikkoryhmää :)
Onpas todellakin ihania kuvia kaikilla! Kibuvitsi, mitä kukkaa tuossa alemmassa kuvassa on nuo hopean hohtoiset? Onko tuo korkeampi pensas?
hmm… todella onnistunut kokonaisuus tuo kibuvitsin kuva!! Taitaa olla tuo perenna Ohotanmarunaa(?) ja pensas voisi olla Salix helvetica (?)… ainakin hyvin samanlainen on kuvassa kuin omani!
ohotanmaruna kyllä, ei S.helvetica vaan S.lanata
Ja taas lisää ihania kuvia. Mm.Inkin kuvassa voi aistia kesäpäivän lämmön ihan selvästi.
Aloin katteleen omia kuvia pihastani viime kesältä ja totesin etten oo sitte paljon kuvannu. Löyty kuitenki muutama joita kattellessa tuli mielettömän hyvä olla. Kummityttö oli mulla hoijossa ja leikki piilosta kuunliljojen takana..
Onpas nätti ihminen ! Vaikka onhannuo komeankokoisia kasvitkin. Mutta tuo nappisilmä…missintaimi.
Kesän 2008 tunnusomaisin ja siis paras kuva mökkipihaltani.
Ihana kuva, ei jää paljon arvailujen varaan…
Naanan kuvassa on ihanat sinikuunliljat ja ruskeasilmäinen nappisilmä vieläkin somempi.
Mökkiäisen karu arki hönkiköön kuvastani: Mottoni tulee Zen Cafen musiikista "Olen kylmä ja kivinen kaivo. Piha ilman sadettajaa.... Olen puu jonka salama nuoli. Palanut ja revitty maa".
Eihän tuota kalliota tarvitse sadettaa ja kaivokin on tarpeeton! Mutta ukkosella salamointi kuuluu, paukkuu ja täriseesee. Salaman nuolema puu löytyy kanttarellipolun varresta saaresta, palanut ja revitty maa on peittynyt mustikanvarpuihin, mäntypölli pötköttää risukossaan ja sälöinen puolikas seisoo säitä uhmaten.
Mun lempikuva viime vuodelta on kyllä tämä. Laatoitus on laitettu uusiksi ja kaikki kukkapenkit tehty juuri. Kasvit ovat vielä suht harvassa kun pieniä ovat, että paras oli tälläinen missä ei tyhjää multa-aluetta näy liikaa
Tässä meiltä. Uuden penkin eka vuosi, lupaus tulevasta…
En tiedä, onko paras, mutta tässä yksi.
Syyskuussa otettu kuva kiiltoleimusta, yksi parhaita kukkia minun pihassa, kaunis ja
kukkii pitkään, tuoksuu myös ohikulkijan nenään hurmaavasti!