Öhh.... tulinkohan mä sun autolla tänä aamuna töihin?? vai onko se sittenkin mun?
Kyllä on paikat muuttuneet muutamassa vuodessa!
Ole huoleti, omalla olet liikkeellä… tosin saisi se sinunkin farkkusi sinne meidän maallekin suunnata…;))
Niin, kyllä pitäisi käydä. Siitä on ihan liian kauan aikaa, kun viimeksi tavattiin.
Tämäkin ruusu on Penttiläiseltä peräisin. Parille olisi juurivesoja tarjolla.
No tätä galleriaa olen odottanut!
Meillä on selkeästi ainakin osittain sama maku, päätellen alun “monivärisistä” kuvista.
Niinpä on, niinpä! Vuosia ja asioita pilvin pimein…
Tuo sinun Pionisi on sitten upea näky Mä oon kade sulle ainaskin vähän silleen tervellä tavalla , Toi mun valkoinen on melkein yhtä iso nuppuja oli hirmusti ,mun harniksi kuivuivat ruskeiksi ja kyllä otti päähän kun niin ootin kukkimista. Sulla on niin ihana piha rehevää ja kaunisa,oispa munkin .
Ihanan rehevää on kyllä, pergolaa, valtavia kukka-alueita, vanhoja huonekaluja… Todella kaunista! Jos sulla on sitä kurjenkelloa jo ylimääräisenä, niin mielellään ottaisin alun. Olisikohan mulla mitään sulle vaihtoon? (Laittelen omaan galleriaani kuvia sit ku loputki kukkii)
Pärskis, mojovia kutsukuvia, kiitos, tullaanhan me ! Ehdottaisin tervetulomaljaa tuossa suihkulähteellä, pientä suolaista siellä viiniköynnöksen suojissa ja makoisille kahvelle kömpisimme sitten varjoon, jos emännälle näin passaa Viitsisitkö lähettää minulle tuon ruusun juurivesan ? Hölötä, mikä kelpais vastaan takaisin päin. Tai mä hölötän ehdotuksia mitä löytyy.
Miksei yhdessäkään hienossa kuvassa ole korvanputsaajakoira Chiliä? Ei edes punaisen kirsun vilausta näy. Tahtoo Chilin. Ja Pippurin. Kauniita on kuvat, kaunis on piha ja ihana on ihminen näiden takana =)
Todella sievää ja mukava huomata että samoista kirjeistä on siemneniä kylvetty monen penttiläisen pihaan:))
Ermeli ja Kasuariina, laittakaa osoitetta hölöllä.
Kiitos pihakierroksesta ja kahveista…tuli muuten tässä oivallus, että tykkään puutarhakuvista joissa on mukana joko taloa tai muita rakennuksia jotenkin. Innostun niistä aina kovasti.
Värejä on joka lähtöön, vähän liiankin kanssa.
Lupiinit vetää viimeisiään tältä kesältä.
Pärskis, kuinkahan monta viinirypälettä sull kasvaa tossa katoksessa kun niin tiiviiltä näyttää?
On muuten aivan ihana piha.
Tämän sateenkaren pää johti eilen illalla meidän pihalle, kun töistä tullessa seurasin.
Tämä lie syyshohdekukka?
Pikkuruinen kermesmarja kukkii