Jääpi tietysti. Eihän nuin kaunista voi kompostiinkaan viskata
synti olisi ollut heittää söpöliini (nimestä ei väliä) kompostiin
No minä jo ajattelin että meinaatko heittää kompostiin tuollaisen ihanan hempukan Olisin kuule tullu kaivelemaan teidän kompostia aika nopeesti
No siinähän se ois sillä iltalenkillä kompostin kaivelukin hoitunu
Amy
Hill´s Of Snow
Ihana Silver Lady, mä niin tykkään näistä monivärisistä lehdistä.
Golden Princess
Hain juuri kotiin Sutarven paketin. Nyt kun se vihdoin viimein löytyi postista. Eilen jo kävin sitä hakemassa mutta eipä löytynyt vaikka pakettikortti tuli kotiin. Nytkin saivat hakemalla hakea sitä kunnes hoksasivat että koodi oli aivan väärä siinä lapussa mikä mulle oli lähetetty Postitäti totesikin lopuksi, että olis paree kun pelargonit nyt sitten kasvaisivatkin hienosti tällaisen sähläyksen jälkeen
.
Yksi pelargoneista Mr Nonin jäi vielä jälkitoimitukseen. Muut sitten sain ja onpa kyllä hienot taimet ja kaikissa jo kukkanuputkin. Eli nyt olen Highfields Cameon, Laced Sugar Babyn ja Sutarves KlaraSan onnellinen omistaja
Pakkohan tämä hauskan näköinen kevättalven siemenkasvatus Blueberry Ripple on tännekin laittaa.
Toi laced sugar baby näyttää ihan samalta, kuin mosaic sugar baby. Mä olen sen 2 kertaa tilannut ja molemmilla kerroilla se heitti veivinsä ennen syksyä.
Kasvatin joskus 8 raspberry ripple pelargonia siemenestä ja kun ne alkoivat kukkimaan, niin halla vei. Mur, mun siemenkasvatukset pelargoneilla loppuivat siihen. Tuo blueberry on muuten kauniimpi, kuin raspberry ripple.
Joo, saa nähdä saanko mä pidettyä tuon mosaiikkilehtisen hengissä ensi kevääseen. Ja hieman hirvittää miten nuo kirjavalehtiset selviää talvesta. No, jos eivät selviä niin sitten pääsee taas tilaamaan uusia ens keväänä
Mä tein radikaalin ratkaisun muutaman kirjavalehtisen aarteeni kanssa. Pistin ne nimittäin kokonaan poikki ja pistokkaiksi. Ne ei oikein olleet lähteneet kasvamaan kunnolla. Yritystä oli, ja pari koitti hieman kukkiakin, mutta tosi kituliasta oli niiden yritys. Tekivät aika paljon kokovalkoisia lehtiäkin (olen ollut huomaavinani että niitä tulee usein ennenkuin kasvi kuolee, oletteko muut huomanneet samaa ja onko se syy kuolemaan vai seuraus jostain muusta mikä kasvin tappaa?). Koitin jokin aika sitten mullanvaihtoakin, aattelin että se piristäisi, mutta ei. Aattelin että nyt on sitten viimeinen hetki kokeilla niistä pistokkaita, ehtivät vielä vahvistua talveksi. Ja pistokkaita mahtuu paremmin lisävalon alle jos tarvitsee. Emokasvien ennuste oli kumminkin kovin huono, kyllä etenkin kirjavalehtisen tarttisi tähän aikaan vuodesta olla vahvassa kasvussa ja terve jotta se jaksaisi talven yli.
Selma
Nettlestead
L'Enfer
Tähtiä: Ansbrook Jupiter
Vectis Volcano
Silver Glitter
Ihania Tilhiskin pilkulliset pelakuut Mulla on tuo Vectis Volcano ja Ansbrook Jupiter ja odotan kuin kuuta nousevaa että ne kukkisi vaan eivätpä näytä mitään merkkejä sellaisesta toiminnasta vielä.
Selma ja Nettlestead ovat kauniita hempukoita
Jep, Selmaa tuntuu olevan moneen lähtöön. Mun Selmani on Saaren Kartanosta viime keväänä hankitu.
Tämä on Saaresta myös, Lingon och Mjölk
Rushmoor Bondi Blue
Baby Helen
Dresden Light Pink
Rosina Read
Kiitokset vielä Jässikälle upian punasesta Octavia Hillistä
Rose Ice vilkuttelee Satu-71:lle
Joy