Pelargoni (Pelakuu, Pielikki), Pelargonium, osa 2, SULJETTU, -> osa 3

ei ole kyllä ihan samannäköinen kuin mun vastaava, mistä olet saanut alun tähän?

annaw, jos tarkoitat tuota Swingham Springiä, niin sen lapussa ukee annaw 6/11, että kyllä se pistari on siulta tullut. Kukkiiko sit sportisti?

RitvaL, eikun tarkoitan tuota Sister Henryä, mulla on erilaisemman näköinen, ei aukene noin auki.
Ja se toinen on Swainham Spring, ihan saman näköinen kuin minulla…

Joko teillä kaikki pelasrgonit on ulkoruokinnassa? Minä en ole vielä vienyt yhtään ja ajattelin ensiviikolla laittaa ulos portaita koristamaan…

minejä ja kääpiöitä en edes vie ulos enkä kasvariin, saattaa unohtua kastella…kerrotut kärsii vesisateesta, ne menee kasvariin… täällä ei siis mitään vielä ole ulkona paitsi sellerin- ja parsakaalin taimet harson alla lavassa karaistumassa.

Odensjö Evelyn Shelby

Tähtipelargoni Catherine Wheels

annaw, hyvä, kun korjasit tuon Swainhamin nimen. Kyl tuo Sister Henrykin on tullut siulta, kävin just tarkistaas.

en osaa kirjoittaa tekstiä samaan viestiin kuvan kanssa.eka amppeli kukkii toista vuotta ja toinen kukkii jo neljättä kesää!

Joskus sinnikkyys tuottaa tulosta. Tämä on kaiketi neljäs tai viides ostamani Orange Rosebud ja vihdoinkin oikein kukkiva. Aikaisemmat ovat kukkineet yksinkertaisin tai puolikerrotuin kukin.

Nimismies talvehtii tosi helposti.

floora, Mulla ovat olleet ulkona kattopäällisellä terassilla jo monta viikkoa nuo. Ihan sillon heti en nuita pikkuruisia siementaimia vienyt, vaan nyt on neki jo olleet tovin aikaa nauttimassa kesästä.

Impressa

Mallorca

Tukholman reissulla kuvattua:
Drottningholmenin linnan Kina-slottin pelargoni- ja fuchsianäyttelyä:

Kyllä nuo pelargonit on tosi upeita saviruukuissa! Mie käytän muoviruukkuja, koska en saa peukkuja menemään talven yli savisissa.