Meillä savimaassa jo aikamoinen riesa:/
Sori, kirjoitin aiemmassa viestissä väärin, eli tässä penkissä taustalla on valtikka- ja SOIHTUnauhusta, eikä huisku, kuten kirjoitin... Menee nuo nimet sekaisin... Soihtunauhus ei liene niin kova leviämään?!
täytyy taas tätäkin palstaa täyttää,vaikka piha on vielä aika autio,niin kuitenkin jotain on tullut tehtyä. tämä on tuossa huvimajan edessä oleva alue. tällaista roinaa oli viime keväänä siinä,kasvillisuutta ei oikeastaan mitään.
tällaista se on nyt
ja vielä yksi kuva
Oih kuutamo, aivan ihanan näköistä nyt, olet taituri!
Kiitos belgi! tuo on aikas varjoinen paikka,vain iltasin paistaa aurinko.
Vau Kuutamo mitä jälkeä!
takapiha ennen
ja jälkeen
Siinä on kivi poikineen saanut kyytiä :-D, hieno terassi ja suurikin vielä.
Hienoja muutoksia
Niin on! Mukavia nuo kuvat ennen ja jälkeen.
Kyllä on Beellä ja Pikolla kauniit muutokset!
Huoliteltua ja tyylikästä jälkeä, Bee! Piko, taisi tuon muutoksen myötä takapihan käyttöaste kasvaa aika tavalla? Tuolle terassille mahtuu jo mukava määrä ruukkuistutuksiakin…
Fiorella, olet aivan oikeassa. Terassi on eniten käytetty "huone" heti keittiön jälkeen näin kesäaikaan. Ruukkuistutuksia mahtuu kyllä vaikka miten, kunhan vaan jaksaisi kastella. Tomaatit muuten viihtyy erittäin hyvin ja antaa hyvin satoa.
Tuolta terassin takaa kaadettiin neljä isoa kuusta, sinne tein kesäkurpitsapenkin. Metsuri teki yhdestä kuusesta pihakarhun, se vartioi kurpitsoja muilta pedoilta. Kuvan etualalla on omenapuita, jotka kasvoivat tosi huonosti isojen kuusien varjossa. Toinen puu kaadettiin kokonaan pois ja toisen kaivoin ylös ja istutin uudelleen.
ennen
ja jälkeen
Ei voi kuin huokailla.
Tollasen pihan mäkin haluan, että olisi vaan käytäviä kukkapenkkien välissä, jotka olisi nopea ajella ruohonleikkurilla. Eikä 6000 neliötä melkein pelkkää nurmikkoa, jossa joutuu kiertelemään kaikki omenapuut ja marjapensaat.
Minä kans, ukon kanssa tapellaan tommosen käytävätarhan ja jalkapallokentän välillä… Sen mielestä ei sais olla penkkejä ku reunoilla.
Olen suunnitellut kattavani koko marjatarhan sanomalehdellä ja purulla, hakkeella, kuorikkeela tms. Eipä leviä nurtsi puskien alle!
Muutokset on upeita! Mä olen muuttamassa kanssa nurmikkoa pikkuhiljaa kukkapenkeiks. Viime kesänä katoin marjapensas alueen hakkeella ja sanomalehdillä. Todella siisti tuli entisen sammal-rikkaheinä alusen sijaan. Ja enää ei tarvii ruohonleikkurilla nuohota niitäkään alusia.
Uskomaton työmäärä ja loistava tulos!