Minäkin tykkään kultapallosta oikein tosissaan.
Tämä variegata perunkoiso kasvoi kankeasta alusta huolimatta reheväksi. Älyttömän kauniit siemenkodat.
Tämä ruusu on siskon pihalta pelastettu - roskikseen olisi joutunut. Ruissalossa näin samantapaisen, jos on sama niin sitten tämä on ryhmäruusu Alain.
Cranberries
Ruusupapu Sunset (taisi olla tämä ja edellinen Emon siemenistä…
Punaluppio
Puolivarjon penkistä kurkkii kiinanmetsänunikko, jonka sain Ahdekaunokilta kesän taimivaihdossa.
Burning hearts, kesän ostotaimi. Luulin, että olisi ollut kirkkaamman punainen.
Ja viimeisin vaan ei vähäisin…tänä kesänä sain jättiverbenan pihalleni - kiitos kuuluu Tuulia-tuulle. Että olen ihaillut…saa siementää
Kaunis kiitos teille vierailuista
Kasvatin revonhäntiä kokeeksi. Tykästyin kovin, vaikka jäivätkin ohkaisiksi. Ensi vuonna uudestaan, vaikka olenkin vannonut, ettei enää yksivuotisia…
Ei tätäkään kyllä malttaisi olla laittamatta…
Niitä viimeisiä…
sirokesäkynttilä on viime vuodelta
Syrikkä talvehti ja kukkii aivan mahtavasti.
Kellopeipistä tykkään ja se pysyy hyvin aisoissa luumupuun katveessa.
Uuden istutusalueen ‘‘June’’…
…ja haltiankukka.
Tuntematon piikkiputki
Luppio on kaunis…
…kuihtuneenakin.
Sen verran työsarkaa on tässä vielä tarjolla, että paras hinautua ulos istutushommiin. Ja mikäs siellä ollessa, +20 ja ihan kesää.
Ooh, mitkä taimihyllyköt ja kaikki siellä niin hyvässä järjestyksessä! (Mulla kippoja pitkin maata siellä sun täällä, mutta ei onneksi ihan noin paljon
Itse asiassa tuo pohjoispääty on hävityksen kauhistus, kuva on tarkkaan rajattu ja purnukkaa löytyy sieltä sun täältäkin.
Tuo sirokesäkynttilän kuvateksti on muuten vähän harhaanjohtava. "Viime vuodelta" meinaa tässä, että se talvehti, ilmeisesti koska ei viime vuonna, kun sitä kasvatin, kukkinut ollenkaan.
Ja vielä: Kiva, kun kävitte katselemassa