Kiva, että olet avannut oman gallerian. Virkistävää päästä uudelle pihalle. Kaunista on!
Jo oli aikakin, olihan sulla tuolla viime kesän kuvakisassakin ihana kuva tähtiputkesta - hieno puutarha ja upeita kuvia 
Kiitän taas!!
Kyllä kameran silmä tältä pikku pihalta löytää kaunista, vaan sitten vähän muutakin, joka sopisi vaikka tuonne Näytä kuvia en näyttäisi-osioon:D Takapihan kaistale on laittamatta täysin ja kapea pohjoispääty, jne. Mutta pitäydytään nyt näissä kuvissa. Kiva, että on ollut silmäniloa!
Hienoja yhdistelmiäkin ja rehevää cottage gardenia, tykkään kovin ![]()
Hienot perennat…mukavaa katsella hyvin hoidettua pihaa!
Rehevää ja kaunista sinulla! : ) tykkään!
Joitakin otoksia viime päiviltä. Tässä kevätpikkusydän.
Pari päivää sitten saatu skopolia pitäisi malttaa leikata alas, jotta juurtuisi paremmin. Olkoon vielä hetken näin:)
Esikkokavalkadi alkaa…

Kaunista, ihan kesä jo:) Valkoinen pikkusydän on ihastuttava!
Näistä tykkään erityisesti.
Onko tämä valkokukkainen tuoksuorvokki vai…?
Purppuraorvokki
Niin suloinen…

Tässä ojanreunustaa…
Varjonhiippa
Kevätkaihonkukka
Muscari Valerie Finnis