Pihanlaittajan maa (Ib)

Peukkuja kaikille kuville. Oli kiva käydä teillä kylässä siellä Suomen vastakkaisella puolella.

Kiitos teille peukuttajat ja kommentoijat! Ihanaa vertaistukea!

Hämärien päivien kuvasatoa: Partakello. Piti olla valkoinen, mutta kelpaa näinkin:)

Akankaali kukki pihassa ensimmäistä kertaa (!). Tykkään!!

Minäkin tykkään. Mikä on tuo kaunis pieni valkoinen taustalla, kleitoniako?

‘‘Haaga’’ kukassa, muutama päivä sitten otettu kuva.

‘‘Goldflimmer’’ kukki myös parin vuoden tauon jälkeen, mutta kovin on kärsineen näköinen. Pakkasvaurioita? Teki kuitenkin uusia lehtiäkin.

Juu, Hyrinä, on se kleitonia:)

Saarnivaahtera…uinuu pitkälle kesään.

Unikko lännenpagodikanukan syleilyssä

Kaipaavat varmasti aurinkoa nämä kukkaset. Luvattiin, että huomenna pilkahtaa!

Herkkukuvia taas!

Ihania kuvia, voi miten kaunista! Miten on jalan kanssa, onko parantunut hyvin? Minä linkutan menemään jotenkuten, oli niin turvoksissa että piti ruveta käyttämään tukisukkaa.

Hei Kitikat! Hyvä, että sielläkin jo päästään eteenpäin:) Mun jalkani on parantunut odotetusti: röngtenkuvat näyttävät siltä kuin pitääkin. Vuoden antoivat parantumisaikaa tällaiselle säärimurtumalle, juosta voi puolen vuoden päästä. Täälläkin linkutetaan, mutta kepin jätin pois. Ja joskus - päivittäin aina jossain välissä - on niin kipeä, ettei meinaa päästä eteenpäin. Käsittääkseni ne ruuvit ja levyt vihlaavat siellä ja ne poistetaan vuoden päästä, jos vielä silloinkin kipuavat. Ihan hyvällä mielellä tässä köpötellään, mutta hi-taas-ti tulee valmista:)

Kaunista on totta tosiaan, herkullisia kuvia, kuten Tuomipihlaja kivasti sanoi. Ihastuin tuohon mm. tuohon valkoiseen vuorikaunokkiin, jota olen luullut aina olevan vain sinisenä.

Jos turpoaa jalka niin osta ihmeessä “lentosukka” heti tuli parempi jalka kun lääkäri käski laittaa sellaisen.

Mulla ei ole pahemmin kipuja paitsi silloin kun se turposi, lymfanesteet ei päässy kiertämään, mutta nyt ei onneksi ole enään sitä ongelmaa. Joo…vuosi taitaa mennä tämän kanssa, joten ens kesänä voi taas sitten oikein paneutua näihin puutarhahommiin.

Voi kuinka kaunista! Miljoona peukkua.

Kitikat - ‘lentosukka’ on ollut käytössä kipsin poistosta saakka. Turvotukseen tai kipuun se ei ole mulla paljon vaikuttanut - helteellä en sitä koko aikaa pitänyt, eikä se jalka sen isompi pallura ollut kuin sukan kanssakaan. Mutta tuo se ‘mukavoittavaa tukea’ jalkaan.

Ja kiitos kaunis teille tykkääjille:)

Hajulaukka

Tähtiputki

Viiruhelpi ja jalopähkämö iltasella

Onpa kaunis tuo hajulaukka! Minkä kokoinen kasvi se on?