Piivin pihalta (III)

Hoyabella, kynttelikkö paikallisesta taloustalosta monta vuotta sitten ja seimi A-postimyynnistä samaten vuosia sitten.

Aurinko sitten laski. Piti ottaa kuva vielä verhon läpikin, kun maisema näyttää niin puuvärityöltä! Olisiko tuo kiekura naapurin savupiipusta?

Ei hitsi, pitää laittaa pienentämätönkin...

Hieno kuva Piivi!

Suorastaan outo!

Upea kuva Piivillä!

Piivi, ei kai niitä kynttelikköjä vielä tarvitse ottaa pois? Minä ainakin aion pitää kaikenlaisia valoja sisällä ja ulkona suurinpiirtein pääsiäiseen asti. naurua Eihän tätä pimeyttä muuten kestä. Siis mie en koe niitä kynttelikköjä ja  pihan "jouluvaloja" ollenkaan pelkästään joulukoristeina, laitankin ne jo hyvissä ajoin ja koko pimeän ajan saavat olla.

Pikkukäenrieska, onhan se niinkin. Ite vaan ajattelen niitä adventtikynttelikköinä! Poro ja reki on otettava pois, mutta räystäsvalot saa jäädä, leikkimökkiin ja tuijaan.

Voi Piivi miten iloinen olen, että tuo aitta siellä uima-altaan takana vielä nököttää.Sen olemassaoloa jo toissa kesänä puolustin. Eläköön vanhat aitat, vaikka siihen nurkilleen sitten lyyhistyisivät!! Pitkää ikää aitallenne…

Huitukka, se on saanut jatkoaikaa, kun muutama ostajaehdokas ei ole saanut purkua ja kuljetusta järjestymään.

Jestas! Voitteko kuvitella, tämmöinen kuva oli Ukon kännykässä!

Ohhoh, lieneekö harhalaukaus :smiley:

Juu, Belgi, sanoi kuvanneensa ihan oikeasti tuota kukkaa, kun se oli niin kaunis, keltainen on Ukon lempiväri, joten siinä ei pitäisi olla minun peffaa!

Minä olen ottanut kuvan vähän toisesta suunnasta. Mutta niitähän ei ole koskaan liikaa!?

Ei ole liikaa ei, vaikka kuvaisi miltä suunnalta. Ja tuosta ukkosi kuvasta, mikäs sen mukavampaa kun hänen kamerallaan on samassa kuvassa nätti kukka ja vaimon takamus :smiley: :smiley:

Ukko haki eilen iänikuisen vanhan filmin kuvat. Neidin vanhasta, hylätystä kamerasta

. Siellä oli -06 alkukesän kuva takapihasta. Aukot putkikaivannoista on jo kiinni, mutta kivien keruu näkyy olevan kesken. Tuo pieni, oletettavasti sempramänty, olisi kuollut ilman kunnollista kastelua. Koko kesän kerran viikossa laskin vettä niin, että jäi jo lätäköksi ympärille. Tuo kaikki ruskea tipui pois, mutta uutta neulasta pukkasi ihan intona syksymmällä

Neiti otti itse ylioppilaskuvansa ja filmillä oli kuva neidistä ottamassa kuvaa! Hauska kuvapari! Kärsivät vaan aikalailla

minun käsittelyssä...

Piivi, todella täysosuma-otos! Ja ei tuossa toisessakaan ole mitään vikaa - olet turhan vaatimaton…:))

Ei pihalta, vaan köökin pöydältä. Kakku onkin sisältä oikeasti melkein musta! Sellainen suklaakurpitsakakku. Päällä kermaa ja mustikkamarmeladia, välissä sitruuna tahnaa ja kuningatarhilloa. Myös Piivin korva ja nuorimman tädin käsi kuvassa!

Neidin 9. luokan työ, jossa piti käyttää eri tekniikoita. Open mielestä vaan siinä on liikaa kaikkea, jopa raamit on pilattu maalaamalla! Silloinen neiti hiukan veti pulttia!

Yksityiskohta kulman kukasta.

Hih, ne onkin kirjottuja naisia!

Mutta tuohan on tosi hauska, vänkä - sanottiin joskus ammoin.