Voi hyvänen aika mikä kukkaloisto!
En näe kuvia…
Testaan näkyykö minun pioni,kun en näe tähtiputken pioneja.
Mien nää vieläkään noita tähtiputken viimeisiä kuvia!
Toinen Coral Charm aikoo.
En nähnyt minäkään Tähtiputken kuvia puhelimella. Läppärillä näkyy. Ihanat pionit! Odottelen innolla, että omat saa vähän ikää lisää, niin sais enemmän kukkia. Nyt kukkii suurin osa vasta ensimmäistä kertaa.
Aivan IHKUJA pioneja …mitkäs oli niitä myöhemmin kukkivia ??? Ostaisin niitä kun nyt on sellainen ilotulitus omassakin penkissä et suren jo valmiiksi sen loppumista …
Voi hyvänen aika kun teillä on kauniita pioneja!
Kateellisena ihailen ihania kukkia.
Pitää varmasti taas kokeilla josko viihtyisivät meillä.
Viime kokeilu ei onnistunut.
Me asutaan kalliolla. Vaikka minkälaisen kokopenkin teen, ei onnistu. Onko sitten liian kuivaa kesällä / liian märkää syksyllä ja talvella, en tiedä.
Yksi pioni minulla on ja se on kotikotoa saatu. Tällä hetkellä kituuttaa vaikka olen kastellut, nuppuja ei tänä kesänä tule.
Viime kesänä siinä oli kolme valtavan isoa valkoista kukkaa jossa verenpunainen ”nielu”.
Pionin juurelle vain karkeaa hiekoitussepeliä, ei katetta eikä muita kasveja juureen kiinni.
Helpotetaan vähäsen. Hiekka kuin hiekka. Kunhan o riittävän karkeaa, että vesi menee helposti läpi ja pysyy kuivana. Viime kesänä istutettu itoh, ei kuki vielä.
Ostin mökille sitä kelluvaa “soraa” hiekotukseen, aivan järkkyä kamaa! On siis lecasora-murskaa. Käytän varmasti pioneille sitä
Felix Crousse
Nyt näistä täällä valmiina olleista pioneista aukesi eka kukka.
Onko tämä nyt sitten sarah bernhardt?
Onko siinä tuollaiset keltaiset heteet tuolla keskellä?
Ihana tuoksu on ainakin.
Peter Brand