Pisamakellon kivikkopiha (Ib)

Komea määrä purkkeja sulla Pisamakello :slight_smile:

Anita ja hopeavillakko: kiitos, ootte niin paljon edellä mua, että yritän vaan pikkuisen saada kiinni. Kas kummaa, kun pentin löysin, niin sehän on innostanut mua kokeilemaan vaikka mitä :slight_smile: Ja molempien teidänkin (sekä monen muun) siemenkirjeen annit ovat noissa purkeissa. Toivottavasti noista jokunen itäisikin.

Se on hyvä, että ollaan voitu auttaa :slight_smile: Tuolla määrällä siemenkylvöjä saat mut kyllä kiinni jo heti ja menet ohikin :smiley: Toisaalta, onhan sulla isompi pihakin :slight_smile:

Heti kun lumi suli, niin kaunokaiset alkoivat kukkimaan.

Viime (myöhäis-)syksynä tein hyviä sipuliostoksia 1 €/pussi, mm. 100 kpl posliinihyasintteja. Kohta alkavat kukkimaan.

Aggressiivinen kirjokevättähti seivästi keijunkukan.

Nyt on uusi portti kasattu. Vielä ei kuitenkaan maassa kiinni.

Kaunis portti ja sopii paikkaansa kuin nenä päähän.

Kiitos Anita! Penkin kivireunukset ovat vielä kesken, mutta pikkuhiljaa.

Mistä ostit Pisamakello tuon portin, olen miettinyt samanlaista.

Moonriver: Clas Ohlsonilta, ei mielestäni kovin pahan hintainen. Kuolasin tuota mallia jo pitkään ja kyselin täältä pentissä kokemuksia. Ahdekaunokki muistaakseni vastaili, että oli tyytyväinen hankintaansa.

Kiitos Hoyabella! Ihan tukeva on, muttei kauhean paksua peltiä.

Kiitos tiedosta, se on kaunis.

Pörrit aterioivat krookuksilla.

Kyllä pieni on kaunista - ensimmäinen kevätkurjenmiekka.

Sain jämälaudoista tehdyt kukkalaatikot tänään maalattua .

Keltanieluiset krookukset aloittivat myös kukinnan.

Posliinihyasintit ja skillat ne yhteen soppii…

Tummemmatkin kevätkurjenmiekat aloittelevat kukinnan. Ja pörrit naatiskelee vaaleammalla Katherine Hodgkin:lla.

Sitruunaperhonen loi krookukseen "uusia terälehtiä", eipä kaveri olis paljon syvemmälle päässytkään.

Vaaleanpunaiset, valkoiset ja siniset kirjokevättähdet.

Sinivuokot