Pottuvarpaan parhaat

Elviira

Kasvarini. Ei ehkä kaunis kattella mutta ei ollut kallis hankkiakaan

Puolukanvarvut kevään ilta-auringossa.

Tämän kevään ensikukkijat pihassa.

Keltavaleunikko on itänyt kasvarissa talven jälkeen.

Samoin isotähtiputki ja vuohenkello.

Sinipallo-ohdake ja keltainen siperianunikko

Tässä kasvarissa on pärjättävä styroksilaatikoilla ja kuplamuovilla. Viime yönä oli sisällä -6 mutta hyvin olivat pärjänneet.

Vauvakeinut

Hih, minulla on tuommoinen vauvakeinu pihavajassa kun ripustin puisen kelkan kesäksi pois jaloista ja mietin että sopisi moneen muuhunkin tilaongelmaan…tosiaan :slight_smile:

Tämän kesän työmaa…

Puutarhassa saa ja pitää käyttää kaikki isännältä nyysityt liinanpätkät, laudat, tyhjät kanisterit jne. Kierrätystä ennen kaikkea :wink:

Leikkimökin rakentelu alkoi kuukausi sitten isännän kanssa. Minä pätkin ja isäntä naputteli kasaan.
ohjeet on täältä puutarhanetin tee-se-itse osiosta mutta sen verran muutettiin ettei menty ihan mittojen mukaan koska ei haluttu tuhlata puuta vaan käytettiin mahdollisuuksien mukaan koko pituus. kierrätystä tässäkin eli runko osa on enin osa rakennusjätettä jota jäi talon ja hallin rakentamisesta. Halli on vieltä sisätä kesken, siksi niin sotkuinen.

Ulkovuori ja sisävuorilaudoitusta jouduttiin hakemaan lisää. tytöt odottavat jo kovasti pääsyä maalaushommiin. Vaaleanpunainen on päätetty väriksi.

Näin se käy kätevästi siirto paikallensa.

tässä kuvassa vielä vinossa mutta annetaan painua viikon ja sitten kiilataan suoraan.

Taas on hyvä suunnitella kukkapenkkiä torpan ympärille

Taas on hyvä suunnitella kukkapenkkiä torpan ympärille