C.flavimaculata
ja C. Nimbus
C.flavimaculata
ja C. Nimbus
OI joi ihanan suloisia nuo kukat mm tuota tahtois kansn noitaja noita.taisin vähän vihjata.
C. Kazu
Kaunis on kukka ,minun Kazu vaan ei kuki kasvaa kovasti uutta lehteä mutta ei kuki ,kun vertaa tuohon sinun niin mulla on paljon suurenpi ,tai näyttä kun pukkaa vain hirmusti noit lehtiä.
Minulla olisi muutama ylimääräinen chirita Betty ja Hisako sekä Lola. Näillä kaikilla on hopeisia raitoja lehdissään, kun kasvavat isoiksi. Kukat ovat Hisakolla vaalean sinivioletit, kahden muun kukkien väriä en tiedä.
Heinäpuu, Betty ja Lola kiinnostavat, laitan hölöä
C.Ms. Beige on mielestäni viehättävä
Tätä sain odottaa kauan. Siitä on kolmisen kuukautta kun huomasin pienet nuput lehtihangoissa ja nyt vasta ensimmäinen avautui. C. Moonlight
Ihanan suloinen tuo kukka,pitipäs kauvan sinut jännityksessä ennenkuin suostui näyttämään kauneutesa.
Betty ja ensimmäinen kukkansa, Takana näkyy Hisako. Lola- nimisessä chiritassa on myös nuput kehittymässä, ne vaan kasvavat todella hitaasti, mutta hiljaa hyvä tulee.
Vauhh!Mikä ujo kaunotar tuo heinäpuun Betty !
Chirita Lola avasi tänään kukkansa. Tätä on saanut odottaa, se herkästi kuivattaa nuput.
Onpas Lolassa/lla kauniit lehdet!
Chirita Tamiana lähettää jutitalle nopeaa toipumista nupullaan.
Jossain vaiheessa saanko ojentaa Ritvaa kohti käden? Tuota chirita tamianaa olen tuloksetta täältäkin kysellyt että josko joku olis saanu kasvamaan. Jaoin itse tuon lehtiä paljonkin täällä, mutta sitten kävi emokasville köpelösti. Eli jos vaikka johonkin santunlehteen vaihtaisit?
uskaltasinkohan mäkin ojentaa tassua…
Mullakin oli tuo tamina kaksin kappalein ,taisin antaa toisen jutitalle en ihan varma mut muistelen niin itselle jäännyt sitten kupsahti talvella ,kukka on pien mutta nätti
Te, joilla on enemmän tietoa, osaatte varmaankin sanoa saako täältä Suomesta ostaa yleensä minkäänlaista Chiritaa? Kyselin keväällä eräästä kukkakaupasta ko. asiaa ja lupasivat ottaa selvää, mutta toistaiseksi ei sieltä ole kuulunut mitään. Kenties vastaus on sitten ei...
Minä en oo kyllä nähny missään, tosin täällä nyt kukkiksissa ei oo paljon muutakaan jos vertaa etelän antiin
Niin minä vähän ajattelinkin. Jonkun muun kasvin tiimoilta aikanaan sain vastauksen, että jos olisi tarpeeksi kysyntää, niin kyllä hankkisivat. Eli se siitä...