Ihanan UPEA lastenhuone!
Jalomarja! Onhan mulla tietenkin jotain muistissa edellisestä käynnistä synnytyslaitokselta, mutta aina on jotain opittavaa lisää. Kait tekniikkakin on vähän muuttunut miten raskausvaihetta seurataan, tulevan lapsen kasvon piirteet, nenän muoto jne. on ollut jo kauan selvillä. Isänsä tyttö, en sitten tiedä onko se lapselle hyväksi? Aika näyttää?
Kameran kuulemma saan ottaa ainakin mukaan synnytykseen, täytyy vain käydä huomenna ottamassa tuperkuloosi testi, että pääsen synnytyssairaalaan sisälle.
Hitaasti edistyy! Tämä oli tilanne tänä aamuna, betoni on tilattu tiistaiksi.
Pari kuvaa
Onko jo tullut siunattua että onkohan tämä liika pieni? Se on aivan kummaa miten pieneltä ne valetut perustukset näyttää. Sitten kun saadaan seiniä pystyyn näyttää kaikki taas kauhian suurelta.
Odotellaan vaan lisää kuvia...
Niin muuten on! Olen monta kertaa mitannut että onko se oikean kokoinen ja millä tuohon saa sovitettua kaikkia neliöitä mitä talovalmistaja on luvannut.
Johtaja itse oli tänään tarkastuskäynnillä mahansa kanssa
Toinen projekti on nyt tässä! Tytär on kuvassa vasta muutaman sekunnin vanha ja napanuoran katkaisin vasta kuvaus session jälkeen.
Terve tuloa maailmaan
Syntyi 1.00 viimme yönä 3400g 50cm
Tytär jä Äiti voi hyvin
Upea projektin päätös! Lämpimät onnittelut Vauvalle, Äidille ja Isälle
Tervetuloa maailmaan, pieni ihminen!
Onnea ja iloa kaikille osapuolille :)
Hirrrmuisesti onnea koko perheelle - ihana vauva!
Samat toivotukset täältäkin! Syntymä on aina yhtä ihana ja ihmeellinen juttu...
Voi hyvänen aika, lämpimät onnittelut koko perheelle
Tervetuloa, tervetuloa! Onnea uudelle tulokkaalle ja taitaville tekijöille
Tyttö pääsi eilen kotiin! Jännä huomata kun kuvassa on 4 sukupolvea ja kaikilla paitsi nuorimmalla on vain yksi tyttö.
Mukava oivallus ottaa tuollainen kuva - se tulee olemaan tulevien vuosien aarre. Ja Onnea Prinsessalle ja koko perheelle !
Lämpimät onnittelut Puukkiksen perheelle!! Tuleeko prinsessankin makuuhuoneen kattoon syntymäpäivän tähtitaivas?
Kyllä lapsi joutuu nyt kattelemaan isä tähtitaivasta, mökille voisi kyllä rakentaa hänen syntymä hetkellä olleen tähti taivaan.
Isin pikku tytto!
Sydämelliset onnittelut!
Miten on jäänyt huomaamatta tällainen.