Oi, teillä on talvi… Joudut tekemään yläkerrassa lumityöt!
Voi miten kaunis huvila teille on tulossa.
Joo niin se talvi vain on tännekin tullut!
Kuulin muuten samalla reissulla mielen kiintoisen uutisen! Kaveri joka rakenti kivijalan on kotoisin Uzbekistanista ja hän kertoi, että heidän kylässä ne viljelee omaan käyttöön banaania. Satoa tulee kaksi kertaa vuodessa ja telveksi ne peitetään laseilla, eli tekevät kasvihuoneen, jota sitten kovimmilla pakkasilla lämmitetään. Tuli heti vain mieleen että sellainen tarvii saada, vaikka saisi edes kerran vuodessa satoa? Lupasi tuoda juurakon kun menee vaihtamaan passia vuoden vaihteessa. Mikäs sen mukavempi kun saan järven vielä tehtyä ja kellua uimapatjalla banaanien katveessa.
Huomaa että Puukkis on pohojalaasta perua! Mikään ei ole niille mahdotonta… 8DD (Mulla on mies Kauhavalta…)
Mulla on bansku jo kasvamassa
Musa sikkimensis kestää 15 pakkasastetta. Vielä pitää selvittää, tekeekö syötäviä banskuja.
Jos se kivijalkakaveri tuo ylimääräisiä, niille löytynee helposti koti…
Eiköhän ne tee uusia versoja aika paljon kun vauhtiin pääsee? Niin minä ainakin ymmärsin kaverin jutuista, että runko heti pokki kun banaanit on valmiita ja uutta kasvaa juuresta.
Lauantain kuvat

Kyllä tuo sopii tuohon kulttuurimaisemaan varsin hyvin! Tarpeeksi jyrkkä katto vai mikä sen tekee. Ovien vinolaudoitus?. Hieno on.
Voi kun tänne väliin saatais vielä pikkuprinsessan kuva ? Ihasteltais hänenkin kasvamista ( ai miten niin hulluna vaaveihin =) )
Luin alusta saakka koko ketjun, kun en aiemmin ole nähnyt Puukonsuojuksen prinsessaa. Ja olihan siellä! Ihan sirkkalehtivaiheesta kuvia! Komea on mökkikin, mutta kyllä taimet ovat söpösiä! Ei taida banaani vielä tuon vauvan ensimmäiseksi kiinteäksi ruuaksi keretä.
![]()
Laitan ensin pari viimelauantaina otettua mökki kuvaa
ja sitten pari prinsessan kuvaa, joka muuten sai suomen kansalaisuuden pari päivää sitten!
Onnea kansalaisuudesta! Voih, toinen on aivan ihana! Mulla vaa tuppaa pukkaamaa vauvakuumetta aina ku näen tämmösiä ihania kuvia tai ihan livenä vauvoja... Meille ei kyllä ole kuulema tulossa enää lisää. Olenki luvannut, että seuraavan kerran, kun vauvakuume iskee oikein oikein pahasti, hankin jackrusselin, jota voin pidellä kuin vauvaa
Tämä siis tulee siitä, kun miehen siskolla on jackrussel, joka rakastaa sylissä oloa. Ja kun se on pieni, pidän sitä kuin vauvaa ja höpisen samallalailla...Ja koirakin näyttää nauttivan olostaan :D
Tämä on otettu kaksi viikkoa ennemmi kun toi ylempi, piti oikei laitta raamit päälle!
ja oli sitten mukavaa...
Voi hyvä tavaton! Samat sanat, kuin äsken Tarleenalle! Onko maailmassa mitään söpömpää, kuin pienet ihmisentaimet? Tuskinpa!![]()
Mökkikin on komea..![]()
Aaahh mikä sydäinten vallottaja, prinsessa mikä prinsessa, kruunukin päässä =)