Tämä on minusta myös kaunis, ensimmäinen kukka vasta.
Tässä lila kukkainen
Korkeita ovat, mutta seinänvierustalla on helppo tukea.
Ja vaalean sininen
Jo on Mairella kauniin sininen!
Laitan vielä yhden valkoisen
Valkoinen on tosi kaunis. Kylvin siemenet viime kesänä ja itivätkin, mutta keväällä ei noussut ainuttakaan. Nyt on vaaleansinistä tulossa, toivon menevän talven yli.
Onpas kaunis tuo Nemesian valkoinen ritari tummalla silmällä. Minulla on koko valkoisia. Melko korkeiksi on osa niistä kasvanut tänä kesänä.
Korkeutta on tullut mahdottomasti myös näille ''Dusky Maiden'' ritareille. Väri on kuitenkin näillä hieman erikoisempi kuin tavallisesti.
Peukaloisen ritari on tosi valkoinen minulla kumpikaan ei ole noin puhtaan valkoinen.
Kauniita ovat kaikki omalla tavallaan niin valkoiset kuin värillisetkin ja korkeina erottuvat hyvin.
Ei voi olla totta, tässä menee aivan vetäläksi , tuota valkoista ritaria katsellessa On tuo toinenkin kaunis, mutta tuo valkoinen.....kuola valuu...
nemesia, onko valkoinen suklaasilmäinen ritarinkannuksesi jokin tietty lajike? Muistelen sellaista siemenpussia tutkineeni...
Merlin, sain sen nimettömänä taimena.
Kyllä on upeita Ritareita.
eikös tuo nemesian nimetön lie ''Galahad'' ?
(en totisesti ymmärrä noita merkkejä,miten ne aina tulee tuplana?)
Kibuvitsi, Kyllä ma.23 klo 10.19 laittamani kuva on Pacific-ryhmän Galahad.
Mutta saman päivän klo 9.58 kuvan valkoisen ritarinkannuksen nimeä minulla ei ole.
Vaalean sininen ma.23pv. klo 10.14 kuva on Elatum-ryhmän King Arthur ja
pe. 20 pv. klo 23,37 ja ma.23 pv. klo 10.01 kuvissa on sama ritarinkannus Corydalis Nobilis joka kukat ovat auetessan tumman sinisiä ja muuttuu lilaksi vanhetessaan.
Kuvia laittaessani oli laiska kirjoitamaan nimiä, mutta olisi ollut kuitenkin parempi niin.
yritin vastata Merlinille, hän kysyi valkoisen suklaasilmän nimeä :)
Corydalis Nobilis, jalokiurunkannus??No niinpä on kannukset sekaisin
Jolokiurunkannustakin löytyy, on vain nyt jo kuihtunut