Sandilaa

Lepo. Ensi viikolla lisää jossain välissä.

Kiva katsella kieloja ja mustikoita kiven kupeessa, kun itse asuu savipellolla :slight_smile:

Oliivipuuni kasvoi tänä kesänä kovasti heti, kun siirsin sen suurempaan ruukkuun ja pidin pihamaalla.

Kesän 2011 amppelit kuistilla. Kasvit olen jo istuttanut perennapenkkeihin. Jokaisessa neljässä ruukussa on yksi rosmariini, yksi keijunmekko ja yksi karpaattienkello

Autotallin ovia sain sievistettyä tänä kesänä kokoamalla kissankelloruukut laatikoihin. Kissankellot keräsin ensin talteen talon itäseinustalta ryhtyessämme siihen heittelemään kiviä, joita nousi maasta tontin pohjoiskulmalla.

Makkarin ikkunan läpi aiemmin kesällä otettu kuva. Nyt tässä on jo polun molemmin puolin kaiken tyypin kukkaa, pensasta ja semmoista :)

Tämän kesän kiveysprojekti:

Olkkarin pohjoispäädyn penkissä on nyt pärjätty hyvin, kun vettä on satanut sopivahkosti.

Länsipiha on muuttunut, kun poistin pitkän kurtturuusuaidanteen. Tai oikeastaan lyhensin sitä roimasti. Kunnollista istuskeluryhmää ei vielä ole vaan nuo matalat penkit ja entinen lasten leikkipöytä palvelevat.

Ananaskirsikan toin tänään sisään talvehtimaan. Kuvanottohetkellä se oli vasta ihan nuori.

Nurmikkoautiuteen syntyy saaria.

Keiju kiipesi pitkin amppelia

Paraatin kurjenpolvet katajalla

Sitä on ahkeroitu kovasti, todella kiva “nähdä” ja “kuulla” sinustakin :slight_smile:

Tänä kesänä olen ahkeroinut pihalla harvinaisen vähän. Syynä talon “pieni pintaremontti” ja hyvät sateet :slight_smile: Ei ole tarvinnut käsivarsia venyttää tänä kesänä paljon minkään vertaa! Niin ja kuvissani on sikin sokin kännykkäpräiskähdyksiä ja kameralla paukautettuja kaiken maailman asetuksilla!