Siemenet: Annetaan, etsitään, vaihdetaan postimaksua vastaan

Tumma- ja vaaleapärskäjuuuren siemeniä valmistumassa, slow life harrastajille, itäminen voi kestää vuosia
Muoks: (4v)

Ritva L, mulla ois tulossa Angelica Gigasin siemeniä jos haluat?

Jättikarhunputki, en saa linkitettyä puhelimella, mutta pentistä löytyy oma ketju sille.

Avopölytteisen pioni Dawn Pinkin  siemeniä tarjolla vaihtoon.

Avopölytteisiä pionin siemeniä, May Lilac 5 kpl ja Moonrise
5 kpl.
Kiinnostaako kasvatella?

Vielä olisi 5kpl Honor ja 5 kpl Chiffon Clouds pionien avopöytteisiä siemeniä tarjolla noin postikuluja vastaan. 

+x[quote]
[b]Asarina - 6.2.2023[/b]
Äsken kun kävin läpi siemenvarastoani löysin viime kesänä keräämäni jalomalvan siemeniä.Jos joku haluaa kokeilla
voin lähettää.En tiedä vaativatko kylmäkäsittelyn mutta pikkutaimia löytyi ainakin sen kukkivan yksilön vierestä
[/quote]

Hei Asarina, mulle kyllä kelpaisi jalomalvan siemenet. Sitä en ole vielä kokeillutkaan, vaikka malvafani olenkin. 
Laitan sulle Yv.

Minua kiinnostaisi tuo Laukaus jos keltään löytyisi ylimääräisiä siemeniä. Vaihtoon olisi vaikka  Golkrone  Noire de Cremee  Zlatava ,ostosiemeniä

Asar8na,yksäriä

Olisikko.kukaan kiinnostunut tilaamaan yhdessä Blommialta Mustanmerenruudun ja Kohlerian taimia,koska ne yksin ovat hurjan kalliita? Ottaisin niitä itselleni ja lähettäisin sitten hänelle,joka tahtoisi vaikka osallistua osaksi kuluihin.Olisi kiva saada erikoisen värisiä molemmista.Onnistuisikko sellainen tiimi?

Löytyykö keltään tuoreita Sugar Rush chilin siemeniä?
Uskoisin vauhtaria löytyvän.

Nasty,mukava ”nähä” pitkästäaikaa,kiitos saan jo siemenet.

Ostin hirmu kalliita keijunmekon siemeniä kaupasta. Yksikään ei itänyt. Olivat kyllä niin pieniäkin etten yhtään ihmettele. On jo vähän myöhäistä mutta olisiko jollakulla ylimääräisiä? 

Nasty, otin sulle niitä siemeniä. Lähen tästä ihan kohta sinne siemeniltaan mut laita vaan yhteystiedot jo mulle hölöllä tulemaan. Katon viestit kun oon tullut takasin. 

Minä ostin aivan Tokmannilta kaksi pussia Keijunmekon siemeniä
T.oisessa oli hirmu pieniä neljä kpl.ja toisessa neljätoista.Luki että 20 kpl,sisältää.Olen pettynyt,mutta ne maksoivat vaan 7,40 siis kaksi pussia.Niin pieniä,ettei kaihisilmillä.olisi nähnyt niitä.Mutta kaverina oli kohta neljävuotias prinsessamme niin johan hänen silmät ne näkivät.Nyt odotellaan pikku pikku taimia itääks ne ollenkaan.Ei peitetty niitä.

Huomasin, että harjaneilikoiden siemenet ovat kypsyneet ja niitä on PALJON. Nyt kun kylvää, niin kukkia tulee kahden vuoden päästä.
Tämä on värimix, jossa tummaa pinkkiä, vaaleaa pinkkiä ja valkoista. Laittakaa viestiä jos haluatte siemeniä!

Ehdottomasti siemenkirje. Näitä harjiksen siemeniä riittää sinne, mutta myös yksittäin lähetettäväksi, jos joku haluaa jo nyt.

Saatavana nyt:

- harjaneilikka mix (valkoista ja erisävyisiä pinkkejä)
- minisamettikukka oranssi (vaatii esikasvatuksen)
- sormustinkukka pinkki
- harmaamalvikki pinkki
- unikko mix

Nämä menee siemenkirjeeseen myöhemmin, mutta jos joku haluaa kylvää jo nyt, saa postimaksujen hinnalla.

Nyt saatavana myös:
- kosmoskukka. Kyseessä on värimix, jossa on erilaisia pinkkejä ja valkoista. Kasvavat noin metrin korkuisiksi.
- kaunopunahattu ”Magnus”, kasvaa noin 80 cm korkeaksi
- päivänhattu, peruslajike eli keltainen ruskealla keskustalla. Monivuotinen, kasvaa noin 50 cm korkeaksi

Löytyiskö joltain ylimääräisiä tamarillon siemeniä?