Siemenkirje: Uuden pentin eka

Hep, jos vaan mukaan mahtuu :blush:

Season, viides villahousu, tervetuloa mukaan :slightly_smiling_face:.
Olet mulle vieras ainakin tällä nimimerkilläsi, mutta 10 vuotta sitten liittyneenä ja tänne uuteen penttiin muutaman viestin kirjoittaneena lasken sut penttiläiseksi. Ootko kuinka perillä siemenkirjeen toiminnasta ja siihen tarvittavasta sitoutumisesta? Tutustu siemenkirjeen toimintaohjeeseen.

1 tykkäys

Hankalin, kuudes kovanokka, tervetuloa mukaan :slightly_smiling_face::+1:.

Hankalin, ootko itse kiinnostunut myös lähinnä perennoista vai kaipailetko jotain muutakin? Mietin sun sijoituspaikkaa, josko sinne ihan alkupuolelle laittasin sut? Mulla on sellanen tuntuma että sulta saattaa tulla siemeniä sellasistakin perennoista joita ei ihan joka penttiläisen pihalla kasva :smile:.
Kurpan laittamat siemenet on joka tapauksessa siellä lähdössä jo olemassa, samoin mun.

Ekmanska, seitsemäs sepänpoika, tervetuloa mukaan :slightly_smiling_face:.

Muistan sut vuosien takaa pentistä, et kummiskaan ole tainnut täällä piipahtaa kuuteen vuoteen? Lasketaan sut penttiläiseksi kummiskin :smile:.
Tutustu siemenkirjeen toimintaohjeeseen, tähän on sitouduttava mukaan kunnolla👍.

1 tykkäys

Jemata1, sulla ei ole ainakaan tällä nimimerkillä taustaa pentissä yhtään.
Nimimerkkisi ilman numeroa kuulostaa jollain tapaa tutulta kummiskin. Oletko ollut penttiläinen jollain muulla nimimerkillä, ja jos niin millä?

Entinen penttiläinen olen. Vanha sähköposti ei enää toiminut, joten lisäsin jematan perään ykkösen :blush:

1 tykkäys

Kiitos! :slight_smile:
Samalla nimimerkillä on menty koko penttitaival, ja kerran osallistunut siemenkirjeeseenkin. Mut mäpäs lukaisen vielä ohjeet jos on päivittyneet sitten menneitten.

1 tykkäys

Jemata1, varmaan haluaisit että viestihistoriasi seuraisi sinua? Voin pyytää ylläpitoa hoitamaan asian. Laita mulle hölönä se sähköposti joka sulla oli Jemata - nimmarilla, ja tää joka nyt on Jemata1 - nimmarilla. Ylläpito sit tekee taikojaan ja palauttaa sut Jemataksi jolla on penttihistoria.

Niin, meinas unohtua :kahdeksas karvajalka, tervetuloa mukaan. Ohjeet haltuun ja täysi sitoutuminen kirjeen kulkuun tietysti :+1:

1 tykkäys

Nyt on 8 osanottajaa mun lisäksi. Alan pussittamaan siemeniäni.
Laittakaa mulle hölönä yhteystietonne, myös puhelinnumero. Jos on toiveita paikasta kirjeessä niin mainitkaa samalla se, ei siitä ainakaan haittaa ole :smile:.

Erityistä huomiota siihen että jos tiedätte ajankohdan jolloin ette ole paikalla ja/tai ette pysty aktiivisesti seuraamaan kirjeen kulkua niin kertokaa se. Kirje kulkee pakettina ja sen eteneminen ei saa hidastua!

Kirje saattaa lähteä nopeallakin aikataululla.

Jos nyt kuitenkin “HEP”

1 tykkäys

Ylvalii, yhdeksäs yrttitarha, tervetuloa mukaan :grinning:

1 tykkäys

Jemata, nyt on vanha nimimerkki viestihistorioineen sulla käytössä. Tosiaan näytät olevan “vanha” penttiläinen, vuodelta 2011 edelliset viestit :wink: No mut nyt on tilaisuus korjata asia ja ruveta vähän aktiivisemmaksi, siemenet yhdistää :grinning: :+1:

1 tykkäys

Joo, ei oo tullut täälöä foorumilla käytyä pitkään aikaan, oon tuolla face ryhmässä pööpöillyt! Mäpä lukasen ohjeet vielä muistin virkistämiseksi😎

Onko jossain joku uusi ja ajantasainen ohjeistus, joskusmuimoin oli ohjeena että jokainen ottaa maltilla, laittaa siemeniä pakettiin jos on laittaa ja postitus seuraavana arkipäivänä eteenpäin kun on sen saanut. Siemenkirjeessä taisi olla lista mistä sai seuraavalle menevän osoitetiedot🤭

Siemenketju: Toimintaperiaatteet.
Ei se ole uusi ja ajantasainen mutta siellä on asiaa siemenkirjeisiin liittyen. Osa on osittain kirjoitusaikaansa liittyvää tietoa joka nykyaikana on eri tavalla, esim. Postiin liittyvät asiat.

Jokaisen siemenkirjeen alussa on myös kirjeen lähettäjän tekemä ohjeistus koskien juuri sitä kirjettä. Eli se ohjeistus plus yleiset toimintaperiaatteet koskien siemenkirjeitä.

Facebook on ihan eri paikka kuin pentti :grin:

2 tykkäystä

Olenkos minä sitten se #10?

Tämän vuoden uusista ja vanhoista hyvistä tomaateista ehdin vielä keräämään siemeniä. Lisäksi löytyy ainakin tuoreita narsissitupakan siemeniä, muista kukista en ole vielä tänävuonna ehtinyt keräämään, mutta jotain muutakin varmaan kirjeeseen voin laittaa.

2 tykkäystä

Nuu,laita minut Geneseen perään :innocent:

2 tykkäystä

No luonnollisesti🤣

1 tykkäys