Täällä valmiina ottamaan kopin
Metsänasukas, kuullosti hyvältä kaikin puolin .
Taitaa sulla olla ihania syyskylvöilyjä edessä tässä vielä. Ne on ihan parhaita !
Tässä välissä myös pakko kehua ja kiittää kaikkia tähän mennessä jo siitä kuinka hienosti ootte oman vuoronne hoitaneet, ajantasaisesti seuranneet kulkua ja olleet aktiiviset vastaanotosta lähettämiseen. Ei oo tarttenut olla huolissaan missään vaiheessa, kiitos teidän
Niin monenlaisia kiertoja on aikanaan ollut, muistanko oikein että yksi kirje katosi kokonaan kerran ja kerran oli kadoksissa pitkän aikaan.
On ollut kaikenlaista joskus aikanaan. Kulku tyssännyt pitkäksi aikaa jonkun vuorolla. Kirje ollut hukassa pitkään. Kadonnutkin kerran ? Pakkaus on päässyt niin huonoon kuntoon että sisältöä on tippunut matkalla ulos.
Aina sitä on vähän sydän syrjällään kun laittaa siemenkirjeen liikenteeseen. Sille kaikelle mikä kirjeen sisältöön kaikkineen liittyy ei pysty arvoa määrittelemään, kirje on korvaamattoman arvokas. On vaan luotettava siihen että kaikki kohtelevat sitä arvonsa mukaan ja että he ottavat myös sisällön suhteen huomioon kaikki kirjeessä mukana olijat.
Näin on ja jos laittaa kaikille siemenille kaupan hinnan, siitä tulis valtava summa. Sitten vielä kaikki vaiva mikä kirjeen alullepanijalla on tästä ollut. Kiitos Nuu:rose:
Paketti perillä, ilta taitaa kulua rapistellessa sisältöä
Sitten vaan löytöjä tekemään
Kaikkea mukavaa löytyi, kiitos kaikille
Paketti lähti tänään jatkamaan matkaa seuraavalle
Saas nähdä kuinka nopeasti kusti polkee tänne… ihanaa olisi, jos perjantaiksi.
Jemata, lähtikö se kotiinkannettava pikkupakettina (5.90 €) vai postista noudettavana pikkupakettina (6.90 €) ?
Perjantai vois olla kyllä mahdollisuuksissa, siinä ja siinä
Kotiinkannettavana lähti, mittojen ja painon puolesta riitti xxs-paketti
Edit. Oulussa näkyy nyt olevan, eli tuskin ehtii huomiselle
Vähän näyttää ilmestyvän ensi viikolla. Jakopäivät ti & to ensi viikolla.
Oletettavasti tiistaina tulee, pitäis siihen hyvin ehtiä. Ollaan yhteyksissä yksärillä sitten vielä ennenkuin postitat kirjeen
Ei tullut tänään.
Postin sovelluksen mukaan ei ole liikkunut perjantaialkuillan jälkeen…
Tulee mieleen että perjantainahan se lumentulo alkoi. Mulle ei esimerkiksi tullut lauantain sanomalehti, sain sen vasta eilen.
Todennäköisesti aiheuttanut viivästyksiä jakelussa myös pakettipostin kulussa.
Tai sit se pakettia kuljettanut postin auto on perjantain lumimyräkässä ajanut ojaan ja kaikki sen kuljettama posti on edelleen siellä
Seuraa sitä nyt ja kerro miten liikkuu vai liikkuuko mitenkään. Jos ei tunnu liikkuvan niin lähettäjä eli Jemata joutuu sitten ottamaan yhteyttä postiin ja laittamaan paketin hakuun.
Nyt Postin sovellus väittää, et olis postilaatikossa. Mulla menee myöhään, et ei lähde huomenna.
Ylvalii, hyvä uutinen !
Ei tosiaankaan tartte lähteä minnekään huomenna, ei ole kiire. Jos saat sen vaikka perjantain postin mukana lähtemään mulle päin niin sillon se todennäkösesti tulee mun postilaatikkoon ens viikolla. Mulla on jakelupäivät täällä tiistai ja torstai.
Hyvä, ettei aivan hirveä kiire ole. Perjantaina saan sen viimeistään lähtemään. Aloitettu hiplailu. Iso kiitos kaikille
Hiplailtu Yritän huomenna saada eteenpäin.