En löydä millään konstilla metsäsienet sienimetsät tms. otsikkoa. Voisiko joku nostaa sen näkyville?
Voisiko tuo ketju olla palauttamatta @Nuu ?
Oliko se “vuodenaikojen vaihtelu ja sää” - alueella ja ketjun nimi “sienimetsiä ja metsäsieniä”?
Aluetta en muista mutta otsikko tuohon tyyliin.
Valtsu ehkä muistais varmaksi? Pitää saada faktat selville ennenkuin lähden kyselemään ylläpidolta että löytyykö sitä enää.
Juu Sienimetsiä ja metsäsieniä oli. Se on tosi kuin vesi.
Nyt ei ole millä
kehua vaikkei ketjua ole.
Kävin eilen luovuttamassa verta, kun vielä pääsen. Ennen on onnistunut hyvin, eilen piti ottaa molemmista käsistä. Ensin verta ei tullut edes sitä pikkupussia täyteen, toinenkin suoni oikutteli ja pussi täyttyi tosi hitaasti. Jäi ihan vähän vajaaksi, mutta kuitenkin on käyttökelpoinen.
Ei ihan tervettä miun touhut. Taas pakko säilöä vaikka vakaasti olin toisin päättänyt. Entisiä vaikka kuinka. No, vien taas joillekin jotka eiväit itse pysty keräämään. Onhan niitä neuloosia yms.![]()
Noniin, aihe Sienimetsiä ja metsäsieniä :
Ylläpito kertoo että vanhan ketjun nimi on ollut “Sienet : Metsäsienet ja sienimetsät - yleistä asiaa”.
Sen palauttamista kokeillaan jossain vaiheessa mutta nyt perustan aiheelle uuden ketjun hiukan eri nimellä. Ketjut voidaan haluttaessa myöhemmin yhdistää toisiinsa jos niin halutaan.
Teen uuden ketjut “Luonnonkasvit - Sienet” -alueelle nimellä “Sienet: Metsäsienet ja sienimetsät, Yleistä”
Kiitos.
Ajatella, että norjan kielellä vaimo on kone. ![]()
Kait se vaimo on ennen ollutkin kuin kone, esimerkiksi lapsentekokone… ![]()
Minulla on ollut tällainen raitaleti kesäkukkien kaverina. Se muistuttaa hyvin paljon rönsyliljaa mutta on isompi olemukseltaan ja hyvin karheat lehdiltään. Mikähän tämä on nimeltään, voisiko se viihtyä sisällä…
Kirjosorsimo tuli ensimmäisenä mieleen. Upea ruukussa, penkkiin istutettuna leviää riesaksi. Mullahan sitä oli laiturin vieressä, kuiva kesä ja poistui luonnollisesti.
Se äännetään “kuune” ![]()
Jos teillä on projektori ja voi kännykän liittää siihen, niin voi kakun päälle viittaa kuvan ja voi piirtää siihen saman kuvan.
Kiersin Aallon suunnittelemassa tehtaan työntekijöiden asunnoissa. Pienin 19 neliötä, isoin oli johtajan talo. Että oli hienoja persoonallisia koteja.
Sunilan alue.