Sitä sun tätä (uusi)

Hauska “nähdä” pitkastä aikaa. Mitä kuuluu?

3 tykkäystä

Heippa, mukava ”nähdä”.

2 tykkäystä

Mukava että piipahat tääläki :hugs:

2 tykkäystä

Kiitos…ei kummempia ja täälläkin sivustolla kaikki hyvin.

2 tykkäystä

Jestas sentään miraemmi, missä oot heilunu kun et ole täällä ollut. Eikö pihahommat enää kiinnosta. Olen monesti miettiny että oletko kunnossa.
:hugs:

2 tykkäystä

Minä ihan ihmettelin missä miraemmi on, kun häntä ei ole enää täällä näkynyt.

Kiva juttu, että hän yllätti meidät. :slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

Kävin tänään lähikaupassa ja tietenkin ostin nämäkin.

12 tykkäystä

Parveketta aiot koristaa vai?

Koska meillä on uusi parveke, niin täytyy sisustaa jotenkin. Tosin kaupassa ihastelin niitä kukkia ja tuo vaaleanpunainen ruusun väri oli ainoa ja muut tummanpunaiset ja oranssit.

Olin naamakirjassa, kiitos kysymästä..mut voin sanoa et huonopi palsta ehdottomasti tuo fase. Pihaa laitellaan silleen minimillä kun nivelrikko runtelee polvia, isäntä auttelee mut tullut omaa tahtoa kun auton rakentelu on jäissä.

4 tykkäystä

Oot niin tervetullut takaisin Miraemmi :heart:

1 tykkäys

Kiva kuulla sinusta, Miraemmi! :slightly_smiling_face:

2 tykkäystä

miraemmi, miten koirat jaksaa.. :service_dog:

Minä kun ostin sen ruusun, niin siinä luki enganniksi, että se on talven kestävä.

Mietin, että täytyy pistää viininköynnöksen kanssa pakkaspeiton alle talveksi. Entäpä tarhaneilikka? Onko se talven kestävä?

Koiruudet vanhoja ukkoja ja karkkari meinasi saada lopetuspiikin marraskuussa mut onneksi lääkärimme löysi sydänlääkkeen ja kilppari lääkkeen ja murunen kortisonia niin sydän on sykkinyt ..Ei enää lenkitetä vaan pihapiiri on niitte valtakuntaa kun tääl on kyitäkin niin paljon tuolla kävelyreiteillä.

2 tykkäystä

Ystävä on muuttanut Kärkölään ja kysyy missä olisi taomimyymälä josta saisi laadukkaita terveitä kotimaisia hedelmäpuiden, marjapensaiden ym hyötykasvien taimia.

Onko kellään vinkata paikkaa jostain siltä suunnalta?

Kärkölä on Lahden ja Riihimäen välissä ja kummassakin on puutarha kauppoja. Tosin niihin on reilusti matkaa. Etelämpänä voi olla lyhempi matka.

Google mappiin kun kirjoittaa puutarha liike, niin se näyttää missä kaikki on.

On puutarhamyymälöitä. Etsinnässä kriteerit täyttävä myymälä/taimisto.

En enää otaa extra neitsyt oliiviöljyä, koska se polttaa kurkkua ja maistuu pahalle. Loput kaadan lehden sivulle.

Yks ilta, kun katsoin TLC - Pody invaders ohjelmaa, niin siinä eräs Albania mies tunsi kipua rinnassa. Lähti lääkäriin ja lääkäri lähetti hänet Kreikkaan, koska Albania on köyhä maa eikä siellä ole erikoisia lääkäreitä.

Kreikassa tehtiin testejä, mutta mitään ei löytynyt. No lääkäri katsoi sydämmen kuvaa toiselta puolelta ja yllätys löytyi - silmäneula sydämmessä.

Se miten se oli sydämmeen joutunut syynä, kun miehellä oli hammas kipeä ja nieli leivästä isompia paloja ja ei tiennyt, että neula oli siinä. Neula oli mennut ruokaputkeen ja mennyt siitä läpi sydämmeen.

Nopeasti piti leikata, ennen kuin sydänpussi täyttyy verellä.