Sitä sun tätä (uusi)


Kesän merkki :thinking: ku eka voileipäkakku tehty.
Tytär tulee rankaitten vaihtoon niin pitää olla herkkuja :heart_eyes:

8 tykkäystä

Eilen poistin MTV3 pois kanavalistalta, koska ilmoitus oli ettei enää näy ohjelmia.

Elisalla ja MTV3 sota.

Tosin en ole tarvinnut sitä kanavaa muuhun kuin uutisiin


Tämmösen sain synttärilahajaksi lapsilta​:smiling_cat_with_heart_eyes:

13 tykkäystä

Tänään on se käy kasvihuoneeseen päivä. :wink:

Minä aion käydä Lepolassa ja Deliverdessä. Ne onkin aika lähellä toisiaan.

2 tykkäystä

Nyt tuli haettua vanhempien luona talvehtineet pelargonit, daaliat ja ihmekukat kotiin, hyvin oli daaliat kasvaneet. Sit sain mukaani äidin kasvattamia kelloköynnöksiä, keijunmekkoja ja samettiruusuja.

4 tykkäystä

Tuttu haki eilen kasveja. Puolitin kaksi daaliajuurakkoa ja annoin yhden kokonaisen, kaivoin muutaman narsissin ja annoin kaksi mummonpalsamia. Hän ei ole koskaan nähnyt kerrottua narsissia.

2 tykkäystä

10 viestiä yhdistettiin ketjuun: Taimien hankintapaikat Suomessa

Ihmettelin mistä tulee kova ääni ulkona. Ruohonleikkuri tietenkin.

Nämä tarttui väkisin tänään

puutarhamyymälästä. Jos saan talven yli, niin ensi kevään istutuksissa on uutta valkeaa.

3 tykkäystä

Miten ajattelit talvettaa viuhkan?
Valkoinen väri on niin kaunis.

En tunnista jotain tuttua sinisenä ehkö muistuttaa. Valkoista tarvitaan aina korostamaan värejä.

Yritän yläkerran viileässä aulassa, samoin valkean verenpisaran ja kerrotun valkean miljoonakellon.

2 tykkäystä

Kokeilin jonaki vuonna talavettaa siniviuhkaa,ei onnistunu.

Isona vai pistokkaana?

Isona.
En älynny ottaa pistokkaita :grimacing:

Lumihiutale ainakin onnistuu paremmin pistokkaista. No, kokeilen, sittenhän sen näkee.

Tiesittekö sitä, että jos laitteissa on A tai Lite, niin ne on peruslaitteet ja halpoja.

Itse ostan paremmat laitteet ja siten ne kestävät kauemmin. Tosin jouduin toisen tabletin lopettaa, koska en saanut siihen edge selainta enää.

Nykyisin joudun käyttämään huonompaa tablettia, mutta yritän muokkaa tätä tablettia. Tämä ei osaa ottaa vastaan wi-fi: llä kuvia, joita lähetän kännykästä. Ja lisäksi tämä laite on hieman pienempi.

Minkä valmistama tabletti/ käyttis… Ihan syvältä nää ns pakkopäivitykset… Tämä sovellus ei tue tätä laitetta tms..

EU pitäisi alkaa pakkosanelemaan älytöntä laitteiden pakko hankintoja, sovelluksien tukia… esim whatsapp toimii osx 12… vanhemmat Imac koneet toimisi hyvin vielä kauan, jos olisi käyttis/appstuki.. Mutta tahallaan haluavat vanhat laitteet romuttaa… Toivottavasti ei ollu liian sekavaa tekstiii…

Kävimme kuuntelenassa Aarne Pelkosen konsertin, tykkäsin kovasti.

Kuunnelkaas kappale Maailma on kaunis. Näin eläkeläisenä voin sanoa, että niin on​:smiling_face_with_three_hearts:

4 tykkäystä