Sitä sun tätä (uusi)

Sydämelliset Onnittelut​:rose:

1 tykkäys

Isot onnittelut ja halit äitille ! :wink: :heart_eyes:

1 tykkäys

Onnea, Genesee! :birthday_cake:

1 tykkäys

Paljon onnea Genesee :shortcake::hot_beverage:!

1 tykkäys

Onnittelut Genesee :hibiscus:

1 tykkäys

:rose: :rose: :rose: Onnea 60-vuotiaalle.

1 tykkäys

Onnea Genesee, olet vielä nuori. :birthday_cake::rose:

2 tykkäystä

Onnittelut synttärin johdosta :rose: Toivottavasti päivä on ollut hyvä :heart_exclamation:

1 tykkäys

Ooo,perässä tuut,palijon onnea synttärisankarille :heart:

1 tykkäys

Paljon onnea!

1 tykkäys

Tänään näin ihme postin pienen auton. Taisi olla sähköauto. Siinä ei ollut ovia ollenkaan, mutta katto ja tuulilasi oli. Takana pieni kontti.

1 tykkäys

Kyssäri teille kokeneimmille ..mun purkissa oleva lilja lopetti nyt kukinnan ja olen suunnitellut sille paikkaa korkeaan lavakaulus lootaan varjoliljan ja marhanliljan kaveriksi. Missä vaiheessa olisi fiksuinta siirtää ? Vai vienkö sen kellariin ? Siel tosin on lämmintä yht läiseen ko ulkonakin ..ulkovarastokin olisi .. ottaisin vinkkejä vastaan jos saisin ??

Mä antaisin sen olla ruukussa, kastelisin ja lannottasin normaalisyi. Sipuli kerää voimia. Sit syksyllä kun varsi lehtineen on kuihtunut istuttaisin sipulin tarvittavaan syvyyteen (maata päälle 2 x sipulin koko?). Juurtuu vielä ennen talvea ja keväällä nousee voimissaan kukkimaan.

Voishan sen laittaa maahan tulevaam paikkaansa jo nytkin mut tarvittavasn syvyyteen istutus ei varmaam onnistuis.

1 tykkäys

Aattelin et mätäneekö sipuli ..siirsin jo ostopäivänä sen numeroa suurempaan saviruukkuun ja lannotin ja päälle isompi koriste ruukku ja pihalle puskien sekaan kukkimaan, verantamme on liian kuuma.

Ei se liljan sipuli mätäne vaikka istuttaisit sen jo nyt ulos. Parempi että juurtuu ennen talvea, eikä leikata sitä vartta ennen kuin se on kuihtunut.
Olen usein saanut kukkakimpun sijaan liljan ruukussa ja aina olen sen suoraan penkkiin istuttanut. Siellä ne on yhä ja on joka vuosi kukkinut. Kastelen liljat kun on kuivaa.
Istutus syvyys on ollut ehkä 20cm, tai reilusti sen ruukun syvyys.
On sitten eri asia jos lilja on joku exoottinen eikä talvehdi meillä.

2 tykkäystä

FG:llä taas ilmainen postitus. FREE SHIPPING with code: FRSH

1 tykkäys

Juu, huomasin. Pakko istua käsien päällä. . .

1 tykkäys

Katsoin akileijoja, kaikki oli loppuun myyty.

Mitä se eläke uudistus kertoi uutisissa? Meni hieman ohitse. Kuulemma korotus tulee, mutta mitä he kertoivat siitä?

Punkki vuosi on ..isäntä teki minulle syynin ja lähellä kainaloa oli pieni musta pirulainen kiinni..hajosi kun pihdeillä koetti poistaa. Onneksi huomenna on polvien takia lääkäri ..saa luvan katsoa tuonkin.

1 tykkäys