Sitä sun tätä (uusi)

Nam! Maistuis varmaan mullekin😀

Piti vaihtaa vanha salasana.
Kylläpä on ihan hölmösti suunniteltu tämä foorumi.

1 tykkäys

Jokunen päivä sitten oltiin veneilemässä ja näin sataman lähellä Silkkiuikun.
Tietysti kamera esiin. Siinä se ui ja sukelsi pienten kalojen perään.
Tuli sitten tilanne kun se taas tuli pintaan ja nokassa iiiso kala.
Kun se yritti nielasta saaliinsa tuli melkein jo pelko että se tukehtuu.
Meni kyllä hetki ennen kuin se kala oli ”nielty”, pyrstö sojottaen yhä suupielestä.

10 tykkäystä

Onpa mahtava kuvasarja👍 Mikä tuo kala on? Uskomaton peto tuo silkkiuikku!

1 tykkäys

Mielettömän hyvät kuvat - sellanen kerran elämässä - tilaisuus todennäköisesti :heart_eyes:

3 tykkäystä

Onko tietoa miten saa osion auki viimeisen kirjotuksen kohdalla ettei tarvitse selata koko ketjua läpi.

Vedä tuota vihreää palkkia alas päin.

Nyt näyttää jo paremmalta, kun sain tuon kuvani taas näkyviin. Davidkin tuossa viestitteli, ja kyseli missä täällä mennään. Eiköhän se tästä…

2 tykkäystä

Kesä on mennyt todella nopeasti.
Ei ollut kuin viikko lomaakaan.

Täällä on koko ajan mahdottomat määrät amiraaliperhosia ja pörrinkäisiä, maksaruohot on nyt pop.
Perhoset tykkää myös hortensioissa käydä.

Nam, Kyll nuilla eväillä jaksaa pörrätä.

1 tykkäys

Ihmettelin, kun luontoliitto oli yrittänyt soittaa minulle kaksi kertaa.
En edes tiennyt luontoliitosta mitään.

Moi kakapo, sanoit että David on ollut yhteyksissä siitä missä tääll pentissä nyt mennään.Oletan ettei hän pääse kirjautumaan. Se johtuu siitä että hänen nimmarinsa alkaa erikoismerkillä *.

Jos hän haluaa kirjautua ja siinä on ongelma nii ylläpito voi auttaa siinä muuttamalla nimimerkin soveltuvaan muotoon. Autan tässä asiassa jos *David haluaa.

Kaunis kirkas aamu +14.
Tosi huonosti täällä on jälleen perhosia ollut.

11.3,yön alin 7.4 pilivetön taivas ja täysin tyyni.
Täälon hellettä riittänny viime aikoina.
Ja perhosia riittää
On tämä palsta jo nyt aivan mahtava,kuvat tulee hetkessä ja muutenki toimii letkeästi.Sittenku saahaan täysin valaamiiksi niin mikä meijjän on ollessa :hugs:

6 tykkäystä

Kiitos Nuu paljon pentin pystytyksestä :slight_smile: Minäkin siis hengissä :slight_smile:

9 tykkäystä

Muistaakseni Swingtime(lappu taas hävinny)

5 tykkäystä

Hih,ja nyt pystykuvaki onnistuu :kissing_closed_eyes:

3 tykkäystä

Pitää munkin kokeilla kuvan lisäämistä

Alppipiikkiputki heinäkuussa

• oli helppoa ja nopeeta :hugs:
8 tykkäystä

Kun muina syksyinä olen levittänyt harsoa kurpitsalle palellen, eilen piti hikoilla. Syynä oli harakanketale, joka luuli kurpitsaa sen makupalaksi. Onneksi oli vain greipin kokoinen, isommat ovat lehtien seassa piilossa. En nähnyt rikollista, mutta niitä kuljeskelee pihalla, ja harakoiden olen nähnyt tekevän muitakin tihutöitä. Olen nähnyt harakan repivän pyörän satulaa ja kuullut viillelleen puutarhakeinun katosta, roskien levittelystä puhumattakaan. Eipä tarvitse tarkkailla hallanvaaraa, kun kasvusto on harson alla.

2 tykkäystä

Filolle Kiitos !

8 tykkäystä