Minulle ntuli viesti Elisalta jossa pyydettiin varmistamaan laajakaistan toimivuus uudessa osoitteessa jonka posti oli Elisalle lähettänyt. No enhän minä minnekkään ole muuttamassa. Soitto Elisaan ja siellä pahoiteltiin että virheellinen viesti, on tullut muillekkin päivän aikana samanlaisia viestejä eikä aihetta huoleen.
Naurahdin dosetille, en jaksa täyttää laiskuuttani. Antibioottia tarvitessa merkkaan kynällä kellonajat suoraan listaa.
D-vitamiini, kaksi magnesiumia (viimeinen purkista, pitää hankkia toista, jolla pärjää yhdellä päivässä), foolihappo ja muut, illalla lisää. Kerran viikossa 10 tablettia kaiken lisäksi.
Muoks. Magnesiumia ei voi puristaa pieneen nieltävään kokoon lääkepitoisuuden kärsimättä. Suosittelivat purutablettia, joka makua voi vesilasilla koettaa huuhtoa suusta.
Tänään kävin kokovartalohieronnassa,sanoin fyssarille että hiero minusta pois kaikki työ.Alako nauramaan ha sano,joo
Suomessa, kun on pitkään parjattu, että alko on erikseen ruokakaupasta.
No onhan jenkissäkin se. U2 soittaa biisiä viinakaupan katolla.
Jenkissä on myös erikseen tupakkakauppakin.
Illalla tilasin uudet värit leivoksiin. Pasta värit on kaikista paremmat.
Tässä minun viimisten vuosien työkalut,Tondeo merkkiset sakset on ollu minun käteen parhaat.
Happy Halloween
Hauskaa Halloweenia!
Ei me vanhat mitään Halloweenia vietetä mutta niille jotka viettää, pitäkää hauskaa
Ei meilläkään sen kummemin vietetä.Oon vaan vasiten tehenny tuo ku on niin mukavan näkönen ja nuita riittää
Lokakuun sähkön keskihinta 2,83senttiä / kwh.
Pörssisähköllä vielä mennään
En minäkään vietä halloweeta, vaan kun tein sen kakun, niin harjoittelin tekemään teema kakkua.
Suunnittelen seuraavaa kakkua.
aamulla herätessä korvissa soi
carpenters
En osannut laittaa linkkiä.
Korvissa soi, Carpenters “Top of the World”
Pari penttikysymystä. Pääsenkö jotenkin näppärästi uusimpaan viestiin, kun menen lukemaan jotain ketjua, jota en ole uudistuksen jälkeen lukenut? Entä tuleeko ketjuihin ennen uudistusta laitetut kuvat näkyviin? Ja viestin kirjoittajien nimimerkit?
Mulle Kurppa neuvoi, että viimeisen viestin oikealla puolella on päivä/ tunti numero. Siitä nappaamalla pääsee viimeiseen viestiin.
Kesken on viestien siirto, palautuvat koko ajan, hiljalleen. Työlästä on ja päivitykset vie aina aikansa mutta tää vaikuttaa hyvältä.
Eikös jokaisella daamilla pidä olla pinkit kumpparit. Koekävelyllä, yhtä hyvä pito oli kuin muistelinkin. Korkkareiltahan ne tuntuu paljasjalkakenkien jälkeen, mutta paljasjalkakumpparit on tarkotettu tasamaalla lätäkössä seisoskeluun, ei metässä kävelyyn tai minkään tekemiseen. Ai niin, Dunlop Sport.
Hankalin, oikeassa reunassa näet sivunumeroinnin
KUn menet johonkin ketjuun jota et ole vielä täällä uudessa pentissä lukenut, joudut sinne alkuun sivulle 1. Otat vaan ja klikkaat & valitset tuon viimeisen ketjussa olevan viestin eli tässä tapauksessa 817 niin pääset heti sinne uusimpaan kirjoitettuun viestiin.
Toinen tapa on vetää hiirellä alaspäin sitä sivunumeron vieressä olevaa palkkia. Sillä tavalla pääset myös hyvin nopeasti liikkumaan ketjussa sinne suuntaan jonne haluat.
Jatkossa ketju aukeaakin sinulle siihen viestiin jonka olet edellisellä kerralla viimeksi nähnyt.
Vanhojen viestien kuvat : Ne joudutaan siirtämään erikseen, tulossa ovat jossain vaiheessa käsittääkseni kuitenkin.
Vanhojen viestien kirjoittajien nimimerkkien saaminen mukaan viesteihin: Kysyin siitä ylläpidolta juuri vähän aikaa sitten. Se on ollut teknisesti haastavaa, työn alla sekin koko ajan.
Tässä taannoin pyysin isäntää tekemään synttärilahjaksi roskakatokseen tämmöisen “erkkerin” vähän elävöittämään seinää.
Laitoin verhon ikkunaan ja patterikynttilät jotka palaa hämärästä hämärään.
Ihana idea ja toteutus !!