Oli kiireisen näköistä kättelyjonossa. Ei ihme, että laahukselle tallaajiakin oli. Mitä järkeä on laahuksessa, kun siellä sanotaan olevan ahdasta?
Olisi myös ollut kiva, jos kansallispukuja olisi ollut enemmän, ja niistä harvoista olisi mainittu, minkä alueen puku. Se olisi ollut kiinnostavampaa kuin se, kuka on suunnitellut jonkun iltapuvun.
Voi. tykkäsin kun luulin että tarkoitat Oodin vallanneita metelijöitsijöitä ja Töölön torin rähinöitsijöitä:(
He kun tässä Suomen itsenäisyydelle irvistelee. Ei minkäänlaisia käytöstapoja.
Siis että presidenttipari irvistelee, miten niin ajattelet?Iloisesti hymyilevät minusta ja hienosti hoiti hommansa.
Minustakin oli kiva tunnelma juhlissa, ainoastaan kättelyssä kiire, mutta se ihmismäärä varmaan tekee sen.
Hienosti on presidentin rouvakin ottanut paikkansa, vaikka ei kauheasti suomea puhukaan.
Mielestäni ehdottomasti kaunein oli Sofia Ruutu, hän on niin tyylikäs ja elegantti.
Ja ei tarvitse etsimällä etsiä erikoisuuksia, ollakseen kuin satuprinsessa. ![]()
Ja plussaa vielä, että oli ottanut aloittelevan suunnitteijan tekemään juhla-asun, mukava poikkeus vakionimien oheen.
Minusta tekohymy molemmilla.
Että viitsitkin, pystyisitkö parempaan?
Pöllö on löytänyt iltahämyssä joulukinkun. Ei jaksanut lentää sen kanssa vaan piti jäädä aterioimaan kinkun viereen.
Minua ei kiinnostanut linnanjuhlat. Ihan yököttää ne.
Mitä se syö?
En tiedä, jotain eläintä kuitenkin. Se on petolintulivessä, siis jotain paikalle tuotua lihaa.
Ohhoh, mikähän pöllö tuo on?
Huuhkaja.
Minunkin piti sanoa huuhkaja, mutta unohdin.
Koko illan olen katsonut Notredamen juhlia. Upea rakennus. Valtioiden päämiehiäkin oli monta ja väsyneitä ilmeitä…
Minä olen katsonut historia dokkareita.
Minuako tarkotat??
Mulla oikeus omiin mielipiteisiin,eikä tarvi lupaa kysyä sinulta.
Jotenka ei tarvi tulla minua ojentelemaan.
Tietääkö kukaan mitä tämä on. Olen ostanut apteekista kauan aikaa sitten. Eilen sekoitin osan sinoliin.
Ei aavistustakaan. Mutta jos sinoliin sekoittaa niin voiko siitä tuylla jotain mikä palaa…
Varmaa palaakin, mutta ei käyttötarkoituksessa.