Tässä kuvassa erottuu paremmin tuo Midnight Flamen kaunis punainen väri.
Dibleysin uutukaiset soilikit ja muut kukkaset pääsi tänään multiin. Nyt kuitenkin mulle jäi ylimääräiseksi seuraavat taimet/kasvit:
Happy Snappy
Midnight Flame ja
Gloria
Nämä siis soilikkeja kaikki. Jos joku on kiinnostunut niin voisin niistä luopua, mutta en kyllä ihan ilmaiseksi. Hölöillä passaa ottaa yhteyttä, ja mieluiten nuo kaikki lähettäisin (samaan osoitteeseen) heti ensi viikon alusta, kun ovat niissä pienissä turvebriketeissä.
Hip hei, se lehti, joka oli ihan lurpallaan, teki kuitenkin juuria. Olin varma, että se on jo mennyttä, mutta niin vain juuret sielä lasissa oli. Minkähän aikaa joudun odottelemaan ensimmäisiä uusia lehtiä? Istutin sen reilu viikko sitten...
Kiva kuulla, että lehti juurtui vedessä. Uusia lehtiä voi joutua odottelemaan kauankin. Joskus ne ilmestyvät parin viikon kuluttua, joskus parin kuukauden.
Nuo tarjoamani soilikit ovat sitten jo uudella omistajallaan...
Soilikki on sitten kiitollinen kukkija kun saa vettä ja ravintoa.
esteri, mikä tuo punainen on, Midnight Flame?
Ihanat soilikit Esterillä!
Mun on pakko kiusata teitä vielä yhdellä Glorian kuvalla, sen kukinta vaan yltyy:
Vai vielä kiusata, pöh. Kiusaa vielä vähän lisää :)
Texas Hot Chili on tummempi kuin kuvittelin
Siinä pitäisi mielestäni olla hiukan keltaista mukana, tuosta ei niin selvästi näy...
Frosty Diamond avasi nupuista ensimmäisen eilen. Kimppatilauksesta tullut, toinen ei vielä kuki. Olin toki ihan innoissani, sillä olen niin (hyvin) uusi ylipäätänsä kasvien kanssa. Ensimmäinen soilikkini, ja ensimmäinen taitaa olla myös kukista, joka on aloittanut kukintansa talossa... Tuo kuva muuten saattaa olla ehkä aavistuksen verran turhan sininen, vaikka nyt tällä kertaa aika lähelle todellista väriä pääsikin.
( ja aivan myyty olen jo soilikeille ylipäätänsä, jo tässä vaiheessa, joten jos jollakin on ylimäärisiä... )
Tänään Texas Hot Chili ei enää niin tumma
Onpas taas ihanuuksia!
Tuo Texas Hot Chili muistuttaa aika paljon Midnight Flamea, paitsi että MF on kokonaan punainen ilman keltaista nielua.
Cemetyksen Frosty Diamondsista jos joskus voi lehden nypätä niin ilmoittaudun vapaaehtoiseksi vaihtamaan sen johonkin muuhun soilikin lehteen...
Samoin, tuo Frosty Diamond on minustakin IHANA! Kunhan lehtiä kasvaa tarpeeksi, niin vaihdetaanko? Multa löytyy aika monta erilaista vastineeksi.
Juu, se on ihana
Hyvin lehdet näyttävät kasvavan, joten aika varmasti liikenee kyllä jossakin vaiheessa vaihtariksi parikin. Pidetään mielessä
Ihana löytö poistopöydältä , onkin oikein hyvännäköisiä soilikkeja
Tämä Seren on meikäläisen mieleen
Uih, onpas tuo söpö
Oi kuin on hieno! Kunhan tuo kasvaa ja tekee paljon lehtiä, niin arvaa kuka kerjää...