Summerwhisperin savon kuvia,Suljettu uusilta viesteiltä

Alppitatar

Suomentatar

Apostolinmiekka

Apostolinmiekka kukkii

Lopetetaan tällä kertaa tämä satsi tähän ihanaan suviseen kuvaan viime kesältä ja toivotaan samoja kelejä tällekin kesälle...

On sinne muutaman kerran pulahdettukin :wink:

Kauniita kuvia. Ja mikä valtava apostolinmiekka, tosi hieno!

Äidilläsi on todella tyylikäs kasvien avulla tehty vaihtuminen luonnonmetsään tuolla kuvassasi klo 10.59!

Apostolinmiekka on yksi suosikkikasveistani, äidilä viihtyy tosi hyvin tuossa isossa saviruukussa… hmm. taidan vaihtaa omanikin saviruukkuun… Mitä tulee tuohon Sandin kommenttiin voin sanoa, että ideoita omaan pihaani otan sieltä täältä, mutta mitä valoihin tulee tuo rinkulamainen ympyrä mainitsemassasi kuvassa on kyllä yksi suosikesita, että sitten kun valot saan (joskus viimein) kaivettua pihaan tuo rinkulamaisuus seuraa varmaan munkin valoihin…

Äitini piha on siis keskellä männikköä aika periaatteessa karussakin ympäristössä, minusta sinne on saatu luotua kuitenkin vain 8-9 vuotta sitten aloitetussa pihassa jo aika kiva ympäristö. Hienoa, jos muutkin vinkkejä ja virikkeitä kuvistani saa, sehän on juuti se idea miksi näitä tänne laitoin :wink: Itse olen ainakin saanut inspiksen noihin vuorenkilpiin äitini pihasta ja se vuorenkipirivi mun omilla sivuilla onkin äitini puutarhan "syytä" (kiitos vaan sinne savoon ;.) )

Suljettu uusien viestien laittamiselta.