Kyselin kuukausi sitten 21.3. taimitapaamiseen liittyen et “Mitä mieltä kaakonympäristön kanat on, järkätäänkö?
Saman tien selvis että : Henni on mukana. RitvaL pääsis kesäkuussa mukaan kun sillon on kesäloma. Kurppa toivoi et tapaaminen olis sellasessa pihassa missä ei oo vielä ennen käyty. LeHVä on mukana myös. Ja mä tietysti. Tekee 5 jo etukäteiskyselyssä.
Mun luona täällä Iitissä oltiin 2023, Kurpan luona Kotkan Karhulassa 2024 ja Hennin luona Porvoon seutuvilla 2025. Olis kyllä kiva jos päästäis käymään sellasella penttiläisen pihalla jossa ei oo aikasemmin vielä käyty (tai jossa useimmat meistä ei oo vielä käyneet).
“Vierailevat tähdet” eli kaakonkulma-akselin ulkopuolelta matkaavat penttiläiset on tervetulleita mukaan niinkuin aina.
Aattelin niin että vaihtareita ei hirveesti kannata vielä tässä vaiheessa alkaa erittelemään vaan nyt näin alkuvaiheessa vaan kasataan porukkaa ja mietitään tapaamisen paikka ja ajankohta. Ei sit tartte myöhemmin kasveista tietoa etsiessään alottaa ketjun selaamista ihan alusta.
Meidän vakioporukasta taitaa olla Henni ainut joka ei oo täällä mun luona käynyt, muille on vielä niin tuoreessa muistissa ettei varmaan innostusta riitä tänne ajella. Toki hei, oon tehnyt pihalle urakalla uusia istutuspaikkoja sen jälkeen mut ei täällä mun silmiin kovasti mitään muutosta oo tullut. Ehdottomasti täyttää kriteerin “ei mikään tiptop puutarha”
Mut siinä tapauksessa jos ei uutta paikkaa nyt löydy niin tulisitteko tänne ? Olisin aikas onnellinen jos taas täällä kaikki näkisin ! Ja parempi kummiskin täällä mun pihalla kuin jossain tienvarsitaukopaikalla
Hei, pitäisikö meidän jo alkaa suunnittelemaan ajankohtaa?
Ja jos sopii, niin yritän saada äitini mukaan, jos se käy kaikille? Hänhän oli mukana myös viime vuonna ja on kova puutarhaihminen. Olen yrittänyt houkutella häntä tänne kirjoittelemaan, mutta hän on vähän huono sellaisessa.
Jos sä et haluu meitä tallomaan pihaas niin sit jatketaan etsiskelyä.
Sä kerran sanoit et Echinacean paikka mehiläisineen Kouvolassa kiinnostais. Häneltäkin vois kysyä, mut hän ei oo kyllä tosi pitkään aikaan ollut pentissä et niinköhän innostuis
Asarina siellä Porvoon kupeessa on ollu mulla mielessä myös, olis kiva nähdä livenä.
Sopisko Kurpallekin tää mun paikka vaikka onkin jo tuttu? Oon mä täällä rehkinyt eli jotain muutoksia on entiseen mut kun tää on niin iso paikka niin muutokset “hukkuu”.
Vinkkejä teiltä ottasin mielellään vastaan istutusten ym suhteen!
Olis kyl hyvä pikkuhiljaa lyödä paikka lukkoon et päästään ajankohtaa sopimaan. Kesäkuuhan on jo sovittu, ja varmaan ennen juhannusta
Te nuoret voitte treffailla ja vaihtaa kasveja mutta meikäläisellä on ikää sen verran että mennään päivä kerrallaan. Tekemistä on enemmän kun jaksamista.