Tänään olen onnellinen / onnittelen (alkaen 19.1.2018 ->)

Pakko hehkuttaa. Mie valmistuin eilen :smiling_face:. Eka tutkinto ikinä josta saanut paperit käteen, oli kait jo aikakin

Onnea Nastylle!

Onnea Nasty :slight_smile:

Sydämelliset onnittelut!

Kiitos :rose:. Ja valmistujais lahjaksi voisi sanoa että sain samalla työpaikan ensi vuodeksi :crazy_face:

Upeeta Nasty ! Sylintäydeltä onnitteluja !

Hyvä Nasty! Onnittelut!

Onnea Nasty!

Onneksi olkoon, Nasty!

Onnea Nasty

Wau Nasty,kaks kärpästä yhellä iskulla,hienoa!Onnittelut.

Voi miten ihanaa, ONNEA!

Onnea äideille karanteenissa ja muuallakin. Kiinarit Mollikselta vp ja kitikatilta kelt, kukkivat yhdessä päivän kunniaksi.

Hyvää Äitienpäivää🌸

Lapsenlapsi valmistui ammattikoulusta erinomaisilla arvosanoilla ja hyväksyttiin ammattikorkeakouluun.
Oli minulla usko hänen pääsemisestään sinne, mutta olen niin onnellinen, kun hän onnistui.

Tänäänkin olen onnellinen.
Kesäloma lähestyy, ilma kun samettia.
Kroppa kestää hyvin puutarhaharrastuksen ja saan siellä takapuoli pystyssä olla miten kauan vaan.
Voin kasvattaa paljon säilöttävää.
Kotona odottaa aina jokunen projekti.
Työ on mukava ja tunnen kuuluvani siellä yhteisöön ja voin parantaa asiakkaiden elämänlaatua.
Talous on kunnossa.
On hyviä ystäviä ja Susurakaskin vielä hetken.
Raskaan korona kevään jälkeen nämä on hyvä muistaa:D

Sain tiedon, että korjausleikkaus tuotti puhtaat näytteet. Melanooma on poissa. :heart::heart::heart:

Kyllä on ihana huokaista edes yhdestä vaivasta :blush:

Katselin tähtiä, eilen näin tähdenlennon. Taivas on sama täällä ja koko maapallolla, tähtien asento vain muuttuu. Lempeä yötuuli viilentää ihoa, kuten niin monta kertaa aiemmin jossain reissussa ollessa. Pimeys tihenee, yön ääniä kuuntelen. Huomenna on loman viimeinen päivä. Olen taas yhtä kesää vanhempi, ja tässä pienessä hetkessä onnellinen ja kiitollinen monesta asiasta. :heart:

Tämä juttu kuuluisi otsikon alle: sekoilua.
Kävin eilen työpäivän päätteeksi lähikaupassa. Otin autosta hypätessä mukaan vain auton avaimet ja lompakon. Kaupasta kärryt ja huomasin, ettei lompsa mahdu kuin käteen siispä otin ekohedelmäpussin ja lompsa sinne. Ostokset maksoin, lompsa pussiin ja pussi kahden ostoskassin kera kärryyn. Tässä vaiheessa lompsa oli toisen kassin päällä.
No, tänään teki mieli lähteä ostamaan urheilupaitoja ratsastukseen. Eikä lompsaa ole missään. Muutama paha sana pääsi ja mielikuva siitä, että kohta menee päivä kaiken maailman korttien sulkemisessa.
Lähdin kuitenkin passin kanssa lähikauppaan. Kassalla oli nuoria naisia ja he ottivat esille tutun hedelmäpussin. Ystävällisen asiakas oli huomannut kärryihin jääneen pussukan ja antaneet sen kassalle.
Kyllä oli ilo pinnassa ja lompsassa kaikki tallella.