Onnea! ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kiitos.
Onnea ja ikälisää.
![]()
Kiitos
.
Tässä työssä ikää tulee lisää, mutta ei ikälisää ![]()
.
Minä iloitsen jokaisesta kertyneestä päivästä, huonoista ja vaikeistakin, (en tosin ehkä juuri hankalimmalla hetkellä, mutta jälkeenpäin) kuuluvat käsittääkseni jutun juoneen.
Ihmettelen aina ihmisiä jotka paheksuvat omaa tai toisten ikää. Minusta jokainen päivä kertoo tarinaansa ja jos ei päivässään ole missään muussa onnistunut, niin ainakin jonkintasoisessa sisään - ja uloshengityksessä❤️.
Ystäväni täytti eilen 99 vuotta
. Minun ei tarvitse saavuttaa samaa maalia, mutta olen kiitollinen jokaisesta 50 vuodestani.
Paljon onnea!
Tänään treeneissä sain toes to bar peräti 9 kertaa putkeen ![]()
Tätä oon työstänny,ja on ollu pitkä tauko ettenoo tehenny ollenkaan,niin nyt ne napsahtaa kohilleen.
Ja tuplanaruhypyt kans,niitten kans oon taikinoinnu,ja kas,ku enoo tehenny niitä niin nyt niitä menee jopa 20 putkeen.
Ilimeisesti niitten pitää saaha rauhassa hautua ![]()
Hitsit ettoon tyytyväinen ![]()
Tänään haluan onnitella maailman rakkainta Pikku Apulaista 12-vuotis synttäreiden johdosta
ONNEA!
Onnittelut pikku apulaiselle minulta myös
ja äidille myös ![]()
Sydämelliset Onnittelut miultakin ![]()
Onnea! ![]()
Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan. Paljon onnea tän-päivän-synttärisankari-, paaaljoon oonneeaa vaan ![]()
Vietiin mieheni kanssa tänään molemmat lapsenlapset syömään ulos. Sakura Sushi Kouvolan keskustassa oli niin hyvä kokemus kun joskus aikaisemmin vanhemman tytöistä kanssa kävin siellä syömässä, että nyt mentiin sit isommalla porukalla samaan paikkaan. Eikä pettänyt paikka nytkään. Kaikki tykkäsi ja meillä oli oikeesti mukavaa kaikilla.
Sieltä sit kotiinvientimatkalla poikettiin vielä Puuilossa ostamassa vanhemmalle tytöistä makramelankaa, hän on innostunut kokeilemaan pienimuotoisia makrametöitä kun opastaja oli löytynyt ja innostanut kokeilemaan. Nyt hän haluaa tehdä joululahjoiksi avaimenperiä, ja mahdollisesti sellaisia roikkuvia koristesydämiä. Vinkkasin hälle että avaimenperä mulla jo on, mutta sydämestä olisin ikionnellinen
.
Nyt oli hyvä päivä ![]()
Hänhän on jo pari vuotta tehnyt erilaisista helmistä mm. rannekoruja ja avaimenperiä. Tykkää siitä hommasta, mut tekee vähän ajoittain. Tää makrame-juttu olis tosi hyvä jos hän jaksaa siitä innostua ja tehdä jotain isompaakin. Se vaatii ajatusten keskittämistä ja muutenkin keskittymistä. Ihmiselle on hyvä oppia pysähtymään ja rauhoittumaan.
Makrameeamppelitkin kivoja.
Paljon onnea päivän päivänsankarille
Työnantaja muisti meitä taas yllin kyllin.
Oli jouluruokailut, torttuja ja glögiä.
Lahjaksi satasen lahjakortti scandinavian outdoreen ja vielä 200 euroo joulubonusta. ![]()
![]()
Ei huono, kyllä meitä välillä vähän muistetaan hyvällä, ihan duunari osastoakin. ![]()
Ja vielä saamme kaikki lomailla jouluviikon. Tosin siihen kuluu pari pekkasta.
Onpa antelias työnantaja. Ollessani töissä oli vain torttukahvit niille, jotka olivat työvuorossa, lisäksi suklaarasia/tiimi
Jokunen viikko sitten oli uutinen, että jollain hyvinvointialueella ei ollut henkilökunnalle edes jouluateriaa, samaa arkea siis kuin muulloinkin.
Niin mekin saatiin 200€ joulurahaa, kun oltiin 10 vuotta siinä eräässä työpaikassa.
Niin ja sen jälkeen joka vuosi joulurahaa saatiin.