Talvella liitelistä ostettu ruusu yllätti kukallaan, ei ollu näin suuria kukat ostettaessa ja värikin hiukan muuttunut.
Niittykukkasia
Anteeksi kuvien huono plaatu, mutta mun taskupokkarilla ei parempia tuu.
Valtava idänunikko kukinto, peräti yksi sai avata nuppunsa, linnut söi loput.
Keltakurjen miekan
kukintoja
Rohtosuopayrtti, meilläpäin tutummin räkäjuuri
Akileijoja
Tuo “räkäjuuri” on tarharaunioyrtti. Yrtti kumminkin!
Mikä on tuo aiemmin ollut kuva voimaakkaansinisestä akileijasta?
Kiitokset piiville nimenkorjauksesta. Maikki4 kyseli sinisestä akileijasta, olen joskus kylvänyt äidiltä saamista siemenistä. Odottelen kovasti siemenien kypsymistä että voisin kylvää lisää, tykkään siitä kovasti.
Voisko niitä siemeniä saada tai vaihtaa tai ostaa?
Maikki4, täällä on sinistä lehtoakileijaa. Jos haluat siemeniä laita yv.
Maikki4 panen mielelläni tulemaan siemeniä, jahka net kehittyvät. Ovat vielä vaiheessa, pane osoite viestinä niin palaillaan asiaan.
tattari lintulaudalla
Päivälilja aloittelee kukintoaan
Keskeneräinen, punalehtiruusu,hansaruuru ja torniolaakson ruusu ja liitelin ruusu.
Tarkoitus on laajentaa kesän mittaan. ja siirtää hanhikit poies.
Tänään asensin mansikoille suojaverkon , poistin harsot kasvimaanpäältä ja jouduin kitkemään, loppua ei näy. Näpsin muutaman kuvan huom kitkeminen on vielä kesken , ja kylmän kesän ansiosta saa nähä kasvaako mikään kunnolla?
Ja kuvajainen toisesta suunnasta
Kuvajainen kasvimaan kupeesta
Tuolla purkeissa pitäis kasvaa krasseja
Tikankontti, hauska, hämärä kuva! Kitkentä kesken, no niinpä näkyy, mutta helppohan nuo on hoitaa pois, kun ovat niin sievästi parijonoissa!
Hei sulla on nyt sellanen viritys mansikkamaalla, josta olen haaveillut jo monta kesää
Mites tuonne mennään sisään, nostetaanko se pois (taitaa olla liian vaivalloista joka kerta siirtää ja raskaskin) vai oliko siinä joku kulkureitti, en huomannut?
Iiiihania heinäseipäitä Onko tuo jonkinlainen "kotaviritys" vai ihan vaan kasattu silmän iloksi tuohon? Symppis