Alppiruusu kerkes aloittamaan kukintaa valkovuokkojen seuraan
Idänsinililjat saavat jo väistyä kun tuoksumatara puskee päälle
Alppiruusu kerkes aloittamaan kukintaa valkovuokkojen seuraan
Idänsinililjat saavat jo väistyä kun tuoksumatara puskee päälle
Minun istuttamana kevätkaihon kukkaa mutta murkut oli istutellu sinivuokkoja jotka jo kukkivat ja vissiin todenneet että valkoistakin tässä olla pitää joten ketunleipää siihen on somasti lisätty. Kyllä mulle vaan passaa. ![]()
Takapihan kaadettujen puitten tilalle on jo alkanu kukka-alueet tulla ihan ittekseen. Taidankin antaa olla puuttumatta tuohon ollenkaan. Oravanmarjaa ja ketunleipää näyttäis olevan tulossa.
Meillä kasvaa myös metsänpohjassa oravanmarjaa tasaisena mattona, se on ihan kivan näköinen.
Ja ketunleipää myös siellä täällä, sekin on oikein kiva.
Tuulimyllyä piti entrata tänä keväänä mutta Isäntä oli ykskätinen kolme viikkoa joten ei keretty kaikkea tehdä niinku meinattiin. Ehkä ensikeväänä.
Mikä on tuo ihana pinkki?
Puistolemmikki ‘Rosylva’ , On kukkinut jo pitkään, alkaa olla loppusuoralla.
Onko tuo sulla ruukussa?
Tuo oli talven kellarissa ruukussa jonka nostin vain ulos. En ollu varma talvehtiiko maassa. Kaksi on kuitenkin maassa olleet talven ja aloittavat nyt kukkimaan.
Ok,tuota pitää saaha ![]()
Aamukierroksella kävin katsomassa aikaista perunamaata ja huomasin että saksan kurjenmiekat on tykänny kasvaa ilman mitään hoivaa pellon laidalla.