Tönönvahdin pihanäkymiä (V)

Alppiruusu kerkes aloittamaan kukintaa valkovuokkojen seuraan

Idänsinililjat saavat jo väistyä kun tuoksumatara puskee päälle

9 tykkäystä

Minun istuttamana kevätkaihon kukkaa mutta murkut oli istutellu sinivuokkoja jotka jo kukkivat ja vissiin todenneet että valkoistakin tässä olla pitää joten ketunleipää siihen on somasti lisätty. Kyllä mulle vaan passaa. :blush:

7 tykkäystä

Takapihan kaadettujen puitten tilalle on jo alkanu kukka-alueet tulla ihan ittekseen. Taidankin antaa olla puuttumatta tuohon ollenkaan. Oravanmarjaa ja ketunleipää näyttäis olevan tulossa.

8 tykkäystä

Meillä kasvaa myös metsänpohjassa oravanmarjaa tasaisena mattona, se on ihan kivan näköinen.

Ja ketunleipää myös siellä täällä, sekin on oikein kiva.

2 tykkäystä

Mahonia aloittelee kukkimaan ‘Elviiran’ kainalossa

10 tykkäystä

Sitä sun tätä

Sitruunamelissa kukkii lainakukilla. :blush:

9 tykkäystä

rastaanpesä kärhöpuska

10 tykkäystä

pajulinnun pesäpuska

12 tykkäystä

Tuulimyllyä piti entrata tänä keväänä mutta Isäntä oli ykskätinen kolme viikkoa joten ei keretty kaikkea tehdä niinku meinattiin. Ehkä ensikeväänä.

13 tykkäystä

Vähän sitä sun tätä

14 tykkäystä

Mikä on tuo ihana pinkki?

Puistolemmikki ‘Rosylva’ , On kukkinut jo pitkään, alkaa olla loppusuoralla.

Onko tuo sulla ruukussa?

Tuo oli talven kellarissa ruukussa jonka nostin vain ulos. En ollu varma talvehtiiko maassa. Kaksi on kuitenkin maassa olleet talven ja aloittavat nyt kukkimaan.

Ok,tuota pitää saaha :sweat_smile:

Aamukierroksella kävin katsomassa aikaista perunamaata ja huomasin että saksan kurjenmiekat on tykänny kasvaa ilman mitään hoivaa pellon laidalla.

6 tykkäystä

Riittääköhän meillä raparperit ensi talvena. Isäntä tykkää syödä mutta ei kuoria eikä pilkkoa.

8 tykkäystä