Trekoolista kuvia

Kuuniljat ovat puutarhojen peruskasveja

Pikkusydän pullistelee, eikä sulkaneilikka aio olla heikompi. Sulkaneilikka saa häädön myös tulevaan savipenkkiin, on tässä liian varjossa.

Tämän puna-ailakin olen ihan itse siemenestä kasvattanut, kylmäkäsittelyineen päivineen;-))

Rikot ovat söpöjä, mutta jäävät kamtsatkanmaksaruohon alle. Maksaruohon versoja olisi siis tarjolla.

Kurpitsapenkkiä reeratessa löytyivät ihan itse talvipistokkaista kasvatetut viinirypäleen alut. Olin haudannut sysksyllä purkin penkkiin, enkä muistanut olemassaoloaan ennen kuin eilen lapio kolahti purkkiin. Vielä elää

Laitoin sinulle yksityisviestin, trekooli!

Potagerissakin on jo syötävää. Romainea ja olisko taaempi rucolaa. Takimmaisena muutama valkkari.

Tämä laatikko näyttäs olevan tyyrpuuriin kallellaan. Hernekylvös jäi harvaksi, takimmaisena tilliä, kulmassa kehäkukkia, sitten pinaattia ja tikkujen vasemmalla puolella olevat pienet taimet ovat satues:lta saamistani siemenistä kasvatettuja mustan sarviorvokin taimia ja sen takana tarleenalta saatujen punavalkoisen akileijan taimia. Ja paria sorttia salaattia edessä(ei, ei meillä ole kaneja;-)

Ranskalainen rakuuna "mailee" on voimissaan. Kunhan tulee sopivaa väliä, niin ensimmäinen niitto pitäisi laittaa kuivuriin. lempimausteeni, seksikäs kertakaikkiaan

Sateisen päivän pihakierros. Huiskunauhuskin näyttää ihan kivalta, kun katselee sillä silmällä (kunhan kukkii, niin saa luvan lähteä

Huiskunauhus

Kaikki sikin sokin, pitäisköhän ensi vuonna muistaa tukea

edes;-)

Jaa lähteä minne? Toisaalle, ei kai sentään komposti kutsu?

Rakastan sinisiä kukkia

Ehkä nämä kaikki pitäisi uudelleen sijoittaa

Tämä harjaneilikka kukkii sievästi ruukussa

Tienpenkalta "pelastettu" valkoinen kissankello voimistumassa purkissa. Elokuussa pääsee penkkiin.

Reunuspäivänkakkara lähettää satues:lle terveisiä

Presidentissä kaksi kukkaa

Kirjovuohenputki lähtenyt mukavasti kasvuun. Antaa mukavasti valoa pajun varjossa