Jonkun sorttinen kirsikka ennemminkin. Prunus kumminkin.
Kiitos.
Samoja arveltiin. Piti vaan tietää että ovatkohan marjat koiralle myrkyllisiä? Luultavasti siis eivät.
Kiitos.
Samoja arveltiin. Piti vaan tietää että ovatkohan marjat koiralle myrkyllisiä? Luultavasti siis eivät.
J315…jne… kaipailen sinulle kunnon nimimerkkiä. Laitoin asiasta tulemaan sinulle privaattiviestin, vilkaisepa postiasi
Minkä puun lehti tämä on? Lehti on vihreä myös alapuolelta.
Pirkkalankoivu tai taalainkoivu juolahtivat mieleeni.
Minkas kokoinen tuo on? Jotain koivuja olen nahnyt tuon kaltaisia, muttei tuo nyt koivu taida kuitenkaan olla?
Tässä koko puu, olisiko n. 3- 4m. Ei taida olla kumpikaan noista koivuista.
Mongolianvaahtera.
Kiitos Kassikäpp, mongolianvaahterahan se onkin!
Vai tataarivaahtera? Menee keltaiseksi syksylla.
Lehti on Mongolianvaahteran.
Makuuhuonen ikkunasta metrin päässä silmä kohtaa ihastuttavan valkoisen kukkapilven...
Kyseessä on jokin koristekirsikkapuu, vaan mikä?Tässä vielä lähikuvaa oksista:
Minkälaisia hedelmiä se tekee ?
Mun mielestä tuo on joku omppu, Malus-sukuinen.
Vois olla marjaomenapuu , meillä kukkii se juuri nyt
Voiko koristeomenassa olla ihan pienet hedelmät? Olen ajatellut sen olevan jonkin sortin koristekirsikka: hedelmät ovat hyvin pieniä, melkeinpä marjamaisia, samassa tertussa useita. Eipä sillä nimellä niin suurta merkitystä ole, mutta olisi hauska tietää.
Marjaomenapensas?
Voisiko tämä puu olla jalava? Löysin sen tuolta vanhan kuusirivistön pohjalta ponnistamasta.
Kiitos Paulastiina oikaisusta, tarkoitin juuri tuota marjaomenapensasta ;) Fiorella, laitan kuvan marjaomenapensaan '' marjoista'' , ovat muuten hapapmia, ei voi syödä, linnut kyllä tykkää.