Rupikonna on aika huono kiipeilemään portaita ja noita pötkylöitä on tuolla kalliollakin.
Nää meitin pihan jätökset on olleet mustia. Esim. etupihalla viihtyy harva se ilta/yö hyvin vaaleanruskea konna ja luulisin sen jäljiltä noita pötkylöitä olevan Ihan hiljaa itsekseni oon miettiny et miten iso *** konnilla on jos tollasta torttua lykkäävät =D =D Kloaakki taitaa olla oikea nimitys tuolle mun tähdittämälle osalle =P
Patiolta löytyi pakkasaamuna omituisia kakkapötköjä. Muistuttavat ihmisen kakkaa, mutta ovat liian pieniä. Pihassamme on aidat, joten en usko koirien käyneen siellä. Tuskin pakkasyönä kissatkaan ovat käyneet. Yöllä oli pakkasta yli 10 astetta.
En löytänyt netistä mitään vastinetta minkään eläimen kakasta.
Väri on punertavan ruskea, kuten koirilla monesti. Kissalla on tummanruskeaa.
Kakat olivat ihan kivikovia pakkasen vuoksi, joten rakennetta en tunne. Hieman huokoisilta vaikuttivat silmämääräisesti.
Tietäisikö kukaan?
Supikoira?
Teeren kakkaa sanoo google lens
Ei voi mitään, mua naurattaa kun muistin miten Valtsu viime vuonna tunnisti mun laittaman kakkakysymyksen suunnilleen tällasilla saatesanoilla “kyllä mä nää kakka-asiat osaan”
M. O. T
Ukin opetuksia;
luettele kolme italialaista taidemaalaria. Ai ei onnistu ?
Luettele kolme papanoita tekevää eläintä
Kyllä nää paskihommat tiedetään muttei taiteesta tiedetä mitään😁
Sitten tulivat Mutantti kilpikonnat. Meille vain kaksi kilpikonnaa pyynnöistä huolimatta, nyt ikää 30v
Oikea vastaus siis on
Donatello, Rafael, Michelangelo ja Leonardo
(Leonardo di ser Piero da Vinci )
Halunnette kakkakuvan kokoelmastani
ilman muuta, kiitos
Henni, et ollut tarkkana viime vuonna kun Valtsu tunnisti sen mun laittaman kakkakasan. Se oli supikoiran sukuhuussi
Se on joka päivä ympäri vuoden täällä käytävä viestit lukemassa, muuten jää jotain olennaista oppimatta
Voipi olla, mutta itse mietin kettua syylliseksi. Kyllä meidän aidan alta sellaiset eläimet pihaan pääsee. Paikka on muuten Helsinki, mikä rajaa jonkin verran eläimistöä.
Sitten en tiedä minkälaista jälkeä kärpät ja näädät ym. tekevät ja onko niitä Helsingissä.
Voipi myös olla teeri asialla. Teerin jälki on kuitenkin mielestäni tasaisempaa. Nämä ovat vähän sekalaisempia muodoltaan, eikä sellaista isoa kasaa, kuin teeri ehkä tekisi.