Tähän ei oltu siirretty mun tosi lämmittävää ja samalla surullista tapahtumaa…se ei ollut uni mutta kokemus.
Sytytin isän synttäri päivänä hänen muistolleen kynttilää ja päässäni alkoi korvamadon lailla soimaan Olavi Virran Sokerpalanen…sanoja en kaikkia tiennyt joten menin nettiin kuuntelemaan sen. Pidän sitä viestinä isältäni minulle.
Minä näin viime yönä sellasta unta, että töissä annettiin kaikille kenkälaatikko.
Minä kun avasin sen laatikon, niin siellä oli monta erillaista kenkää ja ihmettelin miten ne kaikki mahtui siihen laatikkoon. Olin todella iloinen.
Ei pidä suoraan kirjasta lukea mitä uni kertoo, sillä unen tarina on tärkeämpi ja pelkästään sanoista ei saa selvää mitä kirja vastaa.
Minullakin on unikirja, mutta en ole tarvinnut sitä moneen vuoteen.
Minä en usko mihinkään enteeseen tai uneen. Huvitti lähinnä sattuma,että näin unta undulaateista. Meillä oli yksi, unessa häkkiin oli ilmestynyt toinen. Aamulla huomasin undulaattimme kuolleen yöllä.
Anoppi kertoi nähneensä unessa meille syntyvän tytön,niinkuin syntyikin. Vaikka hän ei vielä tiennyt tulossa olevasta vauvasta, uskon hänen joskus ajatelleen, että meillä voisi olla tyttökin, kun poika oli jo kolmivuotias. Ne ajatukset sitten aiheuttivat sen unen.
Hassu sattuma oli sukulaisen näkemä uni arpajais- tms. -voitosta. Heille ostettiin mökki sillä summalla mikä oli unen voitto.
Mä voisin kirjottaa dekkareita unistani. Tällä kertaa oli mieskolmikko liikenteessä. Vaihtoivat vaaleanruskean kyttäyspakun valkoiseen Chevroletin pakuun, jossa oli “varvasikkuna” ja tosi ison sakemanninnäköisen koiran nimi oli Ranger. Heräsin siinä vauheessa kun enää yks ukkeli oli koiran kanssa matkalla Kanadaan.
Just joo
Minä näin unessa jo yli kymmenen vuotta sitten unen,jossa sota tuli Suomeen ja tuli kova nälkä ihmisille.Itsekkin unessa etsin syötävää .Marjoja metsästä etsin.Kerroin unesta miehrlleni,niin hän sanoi,että älä höpötä.Mutta näkyy toteutuvan tämä.uneni.Olkoon mitä tahansa,mutta itse uskon,koska minulle on näytetty muitakin juttuja unessa.
Minulla unet kertovat usein etukäteen asioita. Ne sitten tapahtuvat. Osan ymmärrän heti. Osasta pystyn aavistamaan, miten asiat tulevat menemään. Olen kaikista niistä kiitollinen, koska saan etukäteen tiedon, miten jokin (usein työasia, isoissa linjoissa) tulee menemään. En erittele niitä, koska olen tullut puhuneeksi unistani ja niiden toteutumisista niin isolla levikillä.
Unessa oli paljon ihmisiä.
Näin unta, että kännykkä on tulossa takataskusta ulos. Otin sen käteen ja ihmettelin, ettei se ole minun kännykkä.
Joidenkin mielestä se ei haittanut, mutta kerroin, että minun kännykkä on kallis ja tämä kännykkä on puolet hinnasta minun kännykästä.
Joku tyyppi käski ostaa uusi kännykkä. Pohdin että johan rahaa meni, niin paljon omaan kännykkään.
Avasin sen kännykän, joka oli minun takataskussa.
Selailin, jos näkyisi kuvia ja yhteystietoja.
Kun uni meni eteenpäin huomasin, että minulla on kädessä oma kännykkä.
En pidä koskaan kännykkää takataskussa, mutta takintaskussa voin.
Minulla oli aikoinaan usein unihalvaus, koska nukuin selällään.
Aloin nukkumaan kyljeellä ja niin unihalvaus loppui.
Valveuni iski 2000 luvulla ja syynä oli stressitauti.
Eilen Naruskalla illalla,aivanjärisyttävän upea tähtitaivas.Ihastelin sitä siinä ja pyörin ympäri,vasemmalla puolen oli tähdenlento jaku käännyin oikialle niin sieläki oli tähdenlento.
Huh,tuntu aivan kummalliselta,mutta aattelin ettoon onnenpekka ku kaks lentoa näin nuin lähekkäin.
Pitäskö laittaa veikkaus vetämään
Kerkesitkö toivoa jotain? Kaks toivetta vois toteutua
Lentääkö tähdet ensiyönä tai illalla uudestaan?
Olen jopa unohtanut, että pitää toivoa jotain, kun näkee ne lennot.
Täytyy käydä tarkistamassa.
kitikat,ne tuli niin nopiaa että ihan lopulla hoksasin toivoa.
Otetaankohan jos ei just sillä sekunnilla tajua toivoa
Onpa outoa, sillä tarkistin milloin näkyy tähdenlennot ja vastaus oli, että elokuussa.
Nythän on lokakuu.
Amerikkalaiset uskoo kaikkiin outoihin juttuihin.
Moni on kertonut, että he ovat heränneet siihen, kun ufo on tullut hakemaan heidät.
Tosin, kyseessä on ollut univalve, jossa voi nähdä outoja asioita.
Itse 2000 luvulla näin outoja juttuja univalveessa. En nähnyt ufoa, piruja yms.
Stressi sekoitti uniryhmin ja oireet sen mukaiset.