Uusi Pentti 2016: tabletit/puhelimet - Huomioita ja kommentteja käytöstä

Eikä näköjään pääse joka keskustelussa hyppäämään vikalle sivulle. Tän tabua mukaan en ole edes sisään kirjautuneena. 

Luurilla ei löyvy hölöpuolelta hymiöitä. Karvari, son vissiin mullaki näkevä silimä penkkiä vasten :smiley:

Enkä pääse kirjoittamaan hölöä mistään. Vastaamaan pääsin joku päivä sitten, nyt en ole kokeillut, mutta täysin uusia hölöjä en siis pysty mistään kautta lähettämään.

Mitä se sannoo ko yrität?

Typerä tuo laatikko"Etsi puutarhanetistä" se nakkaa vanhalle pohojalle ja sieltä ketjuun joka on jo sulijettu.
Olis hyvä ku niinku oli vanhassa että sillä pääsee kätevästi suoraan asiaan esim, hakusanalla tomaatti pääsis tomaattiketjuun.
En tiiä toimiiko tuo erilailla pöytämasiinoissa,ainaski tabeltillä sillole mitään virkaa.

Mai-lee jo toisaalla sanoki,että haje sillä mikä on tuon 3 viivaa alekkain namiskan takana

Mitä kaikkia siinon,mulla jää sivun alareunaan ja näkyy “jäsenet” asti ei enempää :frowning:

No voi dääm :confused: Just sen alla on hae

Pöytäkoneella on, mut tiijä sit onko esmes. Karvarilla. Aattelin ihan että kyllä sillon tutustu namiskan takana se, mut eipä ollukkaan. Tai no on varmaanki, mut ei se sinne asti pääse

Viimeisemmät ei aukia mun luurilla. Se rinkula vaan pyörii ja pyörii

Lumian peruskänny, joku vanha, kuvan lähetys toimii, jeee.

Mun etusivu on tällainen, kuten näkyy, väittää etten ole kirjautuneena vaikka olenkin. En pysty lähettämään esim hölöjä, ainoastaan vastaamaan jos joku minulle on kirjoittanut.

Tästä ketjusta on annettu nyt tieto ylläpidolle ja pyyntö käydä tutustumassa asiaa koskeviin viesteihin täällä. Laittakaa vaan kaikki noiden laitteiden kanssa eteen tulevat hankaluudet ym. tänne tiedoksi edelleen.

En tiedä koskeeko tämä harmi vain ipadia vai kaikkia laitteita. Olen valinnut viestien järjestykseksi laskevan, eli uusin ensimmäiseksi. Jos sivuja on useita niin uusi sivu aukeaa yläreunaan, vaikka alareunassa se seuraava viesti on. Väsyttää sormen viuhtominen alinomaa.

Minulla ei näy kuin 1kk vanhat yksityisviestit ja tämänkin jälkeen tullut kuitenkin yv:tä.
Eli en voi vastailla oikein yv kun tuoreita ei näy viesteissa…

Laitan nyt Nuun pyynnöstä tiedon tännekin. Eli mulla on tässä uudessa pentissä tullut valkonen lakana näytölle kerran, iPad/Safari. Ketju oli muistaakseni tuo ruusut/risut. Sain häviämään kun palasin takaisinpäin ja sitten avasin sivun uudestaan. Ilmestyi keskelle sivua, eli peitti lähes kaiken.

Jotain parannustakin tapahtunut, Tuota sivujen aukeamista mihin sattuu ei ainakaan minulla enää viimeaikoina ole tapahtunut, nyt sivut aukeavat ylös kuten kuuluukin.

Sivun yläreunasta kuitenkin puuttuu edelleen tuo hölö- kuori ja nimimerkkini, yläreunassa kuitenkin näkyy oikea etunimeni. Piti ihan pöytäkoneella tarkistaa, mikä tilanne sillä on, siellä nimimerkki ja kuori on tallessa kuten kuuluukin

IPad/safari: heittää näkymän sivun alalaitaan yhä sivua vaihdettaessa. IPhonella etusivulla ei näy keskustelut-osion alla otsikoista kuin koti-palkki, loput harmaina laatikoina (eli ne laatikot mistä saa valittua viimeisimmät viestit yms). Alla kuva tilanteesta.

Kun peukuttaa jonkun viestiä, se ei näy itselle. Eli peukut näyttää yhä nollaa.
Kaikissa ketjuissa ei tule näkyviin se “näytä viimeine lukematon viesti”-nuoli lainkaan. Esim.tämän ketjun otsikon päälle tullessa sitä ei saa esiin.
Pentin omia hymiöitä ei tosiaan ole tarjolla mutta kiva että padin omat saa tänne kyllä :+1::blush:

Bluesky,iPad en nyt muista nuita nimeroja,mutta ollu käytössä usiamman vuojen.
Heiiii,hienoa nyt voi muokata viestiä!!! Trallallalaaaaa
Edelleen jää musta laatikko niin ettei näy ku jäsenet :frowning:

Mä meinasin tulla hulluksi kun en päässyt tänne sen paremmin tabletilla kuin kannettavallakaan. Lähetin printscreenejä palautteen kautta ja siellä yritettiin ratkoa mikä mulla mättää. Ehdotettiin selaimen vaihtamista ja adblockin poistamista. Tein siis molemmat eli kokeiltuani jo firefoxin ja tän samsungin oman, vaihdoin chromeen ja passivoin adblockin. Tooodella pitkän kirjautumis- ja latautumisession jälkeen tää näyttäisi toimivan. Adblockia ei ole kannettavassa, joten sillä ei ehkä ollut vaikutusta. Mun puhelimessa käytän chromea ja sillä pääsin jo aiemmin kirjautumaan. Toivottavasti tää nyt pelittää. En oo vielä mihinkään toimintoihin ehtinyt tutustua, mutta ulkoasu on musta mukavan väljä. Ja onkos välimaastomainokset hävinneet huitsin tuuttiin ilman adblockiakin?