Olen laittanut Ipadistakin palautetta ylläpidolle ja sain vastauksen, että korjaavat senkin viat jossain vaiheessa. Odotellaan rauhassa. Tällä hetkellä sentään pystyy lisäämään kuvia, mutta kirjekuoret ja muut puutteet korjataan myöhemmin.
Oo, koemielessä yritin kännykällä laittaa pioniketjuun kuvan ja se onnistui <3
Tabletilla en onnistu vieläkään, mutta kuvaan nykyään enimmäkseen puhelimella, joten tämäkin edistys ilahduttaa. Isommalla näppiksellä olisi vain mukavampi kirjoittaa.
Mulla kyllä toimii kuvanlisäys pädilla ja Safarilla.
Mutta se musta lastikko jää edelleenki sivun alareunaan.
Ei toiminut aamulla eikä nytkään keskusteluihin siirtyminen applen ipadilla chromen kautta.Skippaa pois valikosta viimeisimmät.
iPhonella ei tällä hetkellä saa valittua lainkaan ketjun otsikon päällä viimeiseen lukemattoman viestiin menemistä. Joutuu menemään ketjun ekalle sivulle ja siitä viimeiselle.
Pii lisäämäni että selaimena tässä tapauksessa Safari.
Ja huolimatta siis siitä, onko ketjussa lukemattomia viestejä, vai ei. Eli sitä nuolta josta pääsee viim.lukemattomaan ei tule lainkaan näkyviin missään ketjussa. Ja oman viestin muokkaustoimintoa ei yhätikään täällä näy…
Minulla on tabletti Samsung Galaxy 10.1 note 2014 edition.
Jos haluaa Samsungilla kopsaa kuvan vaikka netistä, niin ei tarvitse muuta, kuin käden syrjällä pyyhkiä näyttöä esim. vasemmalta oikealle. Niin kuin minä äsken tein ja muokkasin sitä.
Kyllä kirjekuori näkyy.
Tässä minun näkymä,ei näy kirijekuorta.Eikä enää tuu etes ilimotusta etton lukemattomia viestejä.
Mullon ipad ja Safari
Luurilla ei oo tänään tullu pentteilystä mitähän. Se näyttää vaan vasenta laittaa vaikka kuinka sormella hinkuttasin. Tiijä sit onko vika luurissa vai pentissä vaiko kenties molemmissa
Mun iloni penttiin pääsystä oli ennenaikainen. Adblock taitaa olla syypää, kun se on päällä en pääse mihinkään keskusteluihin vaan sivulla näkyy mun etunimi, ei ukkoa tai nimmaria ja pitäisi rekisteröityä. Otin adblockin pois ja tabletin näytön oikean laidan mainos hyppäsi sivua skrollatessa vasemmalle kellumaan siihen nimimerkkien ja viestien alkujen päälle. En pysty lukemaan mitään kun mainos on päällä. Eikö kellään muulla ole ollut adblockin kanssa ongelmaa? Tässä luurissa ei mainokset hypi silmille, mutta muuten en jaksa näpyttää pieniä kirjaimia.
Laitteena Huawei Mediapad M1 8.0 ja käyttiksenä Android 4.2.2.
Viesteistä ei tule kirjekuorta näytille ja profiilikuvaa ei näy, eikä nimeä etusivulla.
Outlook-sähköposti: aiheseurantaviestien linkit eivät toimi, vaan ne täytyy kopioda ja liittää osoiteriville.
Viimeisen vuorokauden aikana foorumilla on tehty joku muutos, jonka seurauksena Windows 10 Mobilen Edge-selaimella ei enää voi kunnolla selata foorumia. Näiden viestien rivitys ei pelaa ja alapalkissa ei näy vierityspalkkia, jolla saisi käyttäjäosion piiloon ts. saisi luettua viestikentän oikean laidan. Sieltä jää puuttumaan 2-3 viimeistä kirjainta. Vika toistuu sekä vaaka- että pystynäytöllä Lumia 640:ssa.
Jk. Sain ratkaistua pulman muuttamalla selaimen asetuksista käytettävän tilan mobiiliversiosta työpöytäversioksi. Nyt tekstin rivitys toimii jälleen.
Kaikkiin ketjuihin en pääse samsungin tabletilla. Ainakaan Syreeniin viimeisimmälle sivulle.
Mistähän ketjusta mä luinkaan, et pitäis yläreunassa vilahtaa kuori kun on tullu uusi yv, vaikka tuota kuorta ei muuten missään näykään. No, ei mulla kyllä vilahda, ei vaikka kuinka yritin vahdata! Onneks sentään sähköpostiin tulee tieto, kun on viestiä tullut, silläpä osasinkin yrittää kytätä. (on täällä muuten sen verran hankalaa käydä etsimässä, että olisikohan…)
Laittakaa ylläpidossa ihan oikeesti näkymään nuo kuoret tableteillekin!!! (Ja se vastaa -toiminto kans kuntoon.)
Kirsikka-78 on oikeassa. Syreeni viimeiselle sivulle ei tosiaan pääse.
Kyllä toimii privaviestit, kuoressa näkyy aina punainen merkki tulevasta viestistä.
Jokuseen päivään en ole täällä käynyt, ja nyt ei taaskaan sivu mahdu Cromebookin näytölle, vaan jää tuon oikealla olevan mainosbannerin alle osittain. Joo, voi käyttää Adblockia mutta kaiketi koko setin pitäisi mahtua tähän, mainoksilla tahi ilman
Nyt vasta huomasin, että kun vastaan jonkun viestiin, niin se näkyy silti ihan normaalisti, niin kuin olisin kirjoittanut uuden viestin. Siihen ei siis tule siis sitä viestiketjua, että olisin vastannut jonkun viestiin. Tämä siis Ipadilla. Tuleekohan tähän muutos?