Puhelimella lisään.
Mulla on toiminut tosi hyvin. Jos laitteen työmuisti ei riitä, kuvien lisääminen voi olla hidasta. En usko, että ongelma on alustassa.
Minäkin lisään puhelimella ja mulla toimii hyvin
Onko sulla anroid- käyttöjärjestelmä vai iOS (iPhone, iPad) ? Se varmaan on tärkee tieto tässä tilanteessa.
Android. Voi olla puhelin vähän täynnä kaikkea.
Android, ihan kelpo Samsung, pelitti vielä keväällä hyvin. Muisti ei likikään täynnä ja netti ei pätki. Ei tarvitse selvitellä asiaa minun puolesta, niin harvoin täällä kuvia laitan.
Ei minunkaan. Luulen että puhelin on vaan niin täynnä kaikkea. Yritän putsailla.
Nyt aukesi kuva hyvin. Tyhjentelin illalla aika paljon tavaraa puhelimestani.
Toiminu moitteettomasti,lisään kuvat pääosin iPadilta.
Joskus vilahtaa yhen kerran heti alussa.
Pentin hölöjen lähetyksessä on nähtävästi korjauksen tarvetta. Kirjoittaja ei pysty lähettämään viestejä peräkkäin useammalle kuin yhdelle henkilölle, vaan saa herjan että ei saa aloittaa toista aihetta niin pian. Herjassa kehoitetaan kokeilemaan kahden tunnin päästä uudelleen.
Ennenkuin laitan asiasta infoa ylläpidolle niin toivoisin saavani käyttäjiltä apua tilanteen kartoittamiseksi. Pyytäisin että lähettäisitte kahdelle eri henkilölle hölön ja kertoisitte onnistuuko vai tuleeko edellämainitunlainen herja. Mulle ei tule herjoja, mutta varmaan johtuu siitä että mulla on laajemmat käyttöoikeudet yleensäkin. Siks tartten apua teiltä.
Joo,pyytää kokeilemaan 2 tunnin päästä uuestaan.
Ei mulle tapahtunut mitään, hyvin onnistu. Laitoin kaksi viestiä.
Se virhe ilmoitus taitaa tulla vaan silloin jos aloittaa uuden keskustelun 2 kertaa peräkkäin. Ei sitten jos vaan vastaa jollekin.
Nyt pääsin tänne, kun tämä sivu oli nurin.
Pentti oli nurin iltapäivästä lähtien jonkun aikaa, mutta ongelma on nyt korjattu. Ylläpito reagoi nopeasti ![]()
Kuvan laitto on jotenkin muuttunu. Jos laittaa kolme kuvaa ja haluais vaikka joka kuvalle laittaa jotain tietoa niin en saa nykyään onnistumaan. Yksittäiselle kuvan laitolle voi kirjoittaa ennen kuvaa vaan ei enää kuvan alle. Onkohan nyt viikon ollu tää muutos. Ennen oli minusta parempi systeemi. Kännykällä laittelen kuvat.
Saman olen huomannut kuvanlaitossa kuin tönis.
Hölöjen lähetyksen rajoituksista , sekä kuvia sisältävien viestien laittamisesta laitoin äsken infoa menemään ylläpidolle.
Kyllä meni paskaksi usiamman kuvan laitto,tekstit tulee kinne sattuu ![]()
Eikö vois saaha takasin sitä entistä joka pelitti hyvin ???![]()
![]()
![]()
![]()