No nyt on mökkipaikkakunnan kaunista Huovilanpuistoa mainostettu tarpeeksi. Vielä vähän tunnelmia kasvihuoneesta, siellä pärjäili monet marraskuun alkuun.
Pirkkikseltä saatu vaahtera-aulio, tuolla se makuuhuoneessa odottelee kevättä. Kohta pitäisi leikata.
Seuraavana aamuna Cascade oli entinen, mukula sentään selvisi ja näkyy olevan hengissä.
Samettikukat ne vaan jaksoivat tämän kuvan oton jälkeenkin vielä. Edessä olevat purkit hautasin multaan ja peittelin lehdillä.
Se siitä syksystä. Kissat? Ne voivat hyvin
Punahapsi ja myyränsurma
Valmu! Ihania kuvia!!! (minä olen jo ihmetellyt, minne ihemeeseen olet kadonnut…)
Kiitos Euffis! Täällähän sitä ollaan, meni vaan syksy evakossa ja onnistuin vähän vieroittautumaan, kun mökillä ei ollut nettiä. Töissäkin sen mahdoton hösis, häiritsee harrastuksia
Valmu, kyllä siitä vierottautumisesta pian paranee. Äläkä uuvuta itseäsi siellä töissäkään… vaikka helppohan se on sanoa, kun omat “pakolliset” (nekin todella sitaateissa) ovat sitä, mitä huvittaa.
Valmulla on ihanat kissat:) ja taidetta kasvarin seinällä!
Sannakaisa, se on mun kasvarikello Siellä se raksutti edelleen sunnuntaina, kun kävin kurkkaamassa. Saa nähdä koska patteri loppuu.
Tässä karvakorvat istuvat pöydällä ja odottavat ruokaa. Ei meinaa millään hermo kestää.
Valmiina, paikoillanne, hep… ja ruokakupille on loikka-asennot jo otettu!
Ja vielä: punahapsi täältä lähettää kummitädille terveisiä
Ruoka heille kyllä maistuu, onneksi tuo nuorempi kastroinnin jälkeen rauhoittui sen verran, että se hysteerinen ruoan varastelu loppui (melkein). Musti Myyränsurmahan viikonloppuisin hommaa itse aamupalansa, erinäisiä myyriä on valjaskävelyillä pyydystänyt. Parhaana aamuna sai kaksi, toista ei jaksanut rouskuttaa kokonaan.
Punahapsi, kummilapsi, on sinne pankon ja kaapin päälle kiivennyt! On se komea poika, silityksen täältä kummipoika-Köpölle ja kamullensa Mustille! Ihana nähdä että tuolleen pestään kaverin naamaa =)
Valmu, jos haluat takaisin pistokkaan viime kesänä saamastani tuoksupelakuusta ja joistain muista, niin ilmoittele ja poikkea hakemassa Saan emokasvit talvehtimaan mutta pistokkaat kupsahtaa järjestään.
hömppis, kiitos, mutta mullakin emokasvit hengissä yhtä vaille (siis toistaiseksi) ja muutaman viikon päästä alkaa leikkuut. Mikähän siinä, että sulla pistokkaat kuukahtaa? Liikaa vettä tai liian vahva multa?
Raportoinko muuten ikinä siitä Kujalan multakuormasta? Se oli ihan sitä samaa tuulenviemää hötöä kuin edellinenkin satsi
Valmulta vuosi sitten saatu pelakuu ‘Occold Shield’ on poistunut keskuudestamme. Talvetus keittiön ikkunalla vei hänet.
Rauha hänen muistolleen. Mielestäni äiti-occold on hengissä, palataan asiaan viimeistään Mäntsälässä. Mitenkäs ne muualle matkanneet, onko kuulunut mitään?