Poistin edellisen kuvan, meni kyljelleen. Tämmöistä suttage gardenia meillä, kaikki sikin sokin huiskin haiskin.
Miten olis suurin ritarinkannus -kisa? Nämä on yli 2 m.
Valamonruusut kukkii tuolla heinän ja nokkosten seassa (häpeää...)
Kaivo peittyy päivänkakkaroihin - onneksi vesi tulee sieltä putkea pitkin.
Krassihässäkkä
Sitä sun tätä
Pensaita
Onpas sinulla kodikkaan näköistä! Varsinkin kaivokuva on suorastaan idyllinen. Ruusuilta heinänilkkurit veks ja se punakäenkaali suikeron seasta niin vot. Mikähän siinä onkin, että tuo punakäenkaali niin tökkii. Oikeassa paikassa sekin on ihan jees, mutta kun tippaa leviämään sit vähemmän oikeisiin paikkoihin.
Ai niin unohtu, jos kisataan ritareillä niin ilmoittaudun mukaan. Tänä keänä kasvavat kuin Jaakon pavunvarsi. Vai olikohan se Jaakko?
Suttage Garden, hih Hieno määritelmä, tykkään kovasti, saahan sitä lainata? "Tämä osa puutarhaani edustaa viimeisintä muotivillitystä, suttage gardenia... "
Lainaa vaan, Fellow, mutta ei sun puutarhasi edusta suttagea, aina niin siistiä ja hyvinhoidettua
Minustakin tuo määritelmä oli tosi hieno
Pitääkö kaiken ollakaan niin huoliteltua? Itsellä onkin ajatuksena että itse viihtyy ja kasvit viihtyy.. sellaista lapsuuden puolivilliä pihaa yritän tavoitella.. ehkä sitten lastenlasten lapsuudessa on sellainen ku kuvittelin..
Valmun mökkitarha on hieno. Tosi kotoinen tunnelma tuli, kun katselin kuvia.
Heh, vai suttage? Mulla ei siis muuta olekaan, kuin suttagea kaikki alusta loppuun ja takaisin. Ihania, idyllisiä kuvia Valmu, mutta eivät vaan tee oikeutta teidän ihanalle, viehättävälle ja kodikkaalle lataamolle! Siis livenä vielä ihanampaa!
Kylläpä me siellä suttagen keskellä viihdymme: puolet (lue viikko) lomasta on mennyt puuhastellessa tosi sukkelasti. Eilen saatiin vihdoin haketettua keväällä kaatuneen kuusen oksat, nyt on haketta monta säkkiä. Talven polttopuut on tilattu ja liiterissä. Kitkenyt olen koko kesän edestä, pahimmat heinikot on perattu ja vaeltavaa pihlaja-angervoa pantu kuriin. Tämän viikon ohjelmassa oliskin sitten mattopyykki kunnan matonpesupaikalla, jos sinne vaan sekaan sopii. Mustikin on viihtynyt lomalla, vaikka iltayöt menee ikkunalla vartiossa. Yksi naapurin kissa tapaa käydä pihalla aina iltamyöhään ja sitähän Mustin pitää vahtia. Olipa nuo isännän kanssa lenkillä käydessään yhtenä päivänä törmänneet kettuunkin, repolainen oli tullut vastaan kissatarhan kulmalla. Karkuun pinkaisi ja tuo hassu citykissa olisi lähtenyt perään, ellei olis ollut valjaissa
Mutta nyt on täällä kaupungissa taas kukat kasteltu, pesukone pyörähtänyt ja postit tutkittu - siis back to real life. Paluu arkeen sunnuntaina.
pärskis ja muutkin, poiketkaa!
Täytyypä kysästä milloin mun privaatti kartturilla (lue Fellow''illa) on sopiva päivä, niin tullaan.
(Ot mutta täällä kuitenkin lueskelette, sain jo ne kasvit Muuriselta, huoletta niiden takia :)))
(Kibu,OK ; ) )
Valmu, löytyikö jo mustikoita vai tarvitsetko uusia paikkavinkkejä? (Tältä kesältä tarkistamattomia, viime kesänä oli mustikkaa)
hömppis, kiitollisuudella ottaisin vinkkejä vastaan! Ei ole ehditty uusia paikkoja etsiskellä, kun ne pari aiemmin tuottoisaa paikkaa nyt olivat typötyhjiä.