Cottage Garden - ryhmäsi on ihana!
Gottage garden ei taida mulla olla ryhmä, vaan kokonaisuus tai koko piha
Parsat ja ruusumalva, kirsikkapuun kaverina
Tässä ryhmässä lipstikkaa taustalla, ojakärsämö ja peurankellot.
Silmää miellyttäviä näkymiä sulla Valtsu.
Olkoon sit gottage(/suttage niinku mulla ) garden tai sillisalaatti
Kyläkoirankielen sineä jatkui lokakuulle, kun leikkasin kukinnot pois. Tähtiputki toimii samoin. Kyläkurjenpolvi valkoisena lukuisine siemenkotineen.
Tämä taitaa olla kyläpuutarha? Tässä edelliset rehottajat eri suunnasta.
Tähtiputket ovat suosikkejani, siis etenkin ne blondit jotka eivät oikein pysyneet jaloillaan kuivuudessa 2010.Tässä punastuneemmat siskoksensa. Siementävät kovasti ja ryhmä laajenee.
Päivänkakkaroita en saanut kunnolla kuvattua, valkoinen väri haalistuu. Tässä muutama, mutta näitä on paaaaljon.
klo 18.28 Peurankello?? Nyt epäilen onko minusta enämpi Kurjekello
Valtsu, hieno idea avata nämä kuvat näillä tammikuun pakkasilla. Tulis jo kesä. Kiitos, kiitos!
Kiitos Mumimyy, kurjenkellohan se siinä (peurankellossa kukat ovat kerroksittain)
Kyläkurjenpolvi ja ritarinkannus ovat meidän, lumipallopensas naapurin ja sitä seuraanavkin pihalla. Hyvin meillä käy yksiin.
Onpa kukkia Lumipallopensaissa
Särkyntsydän valkoisena kukkii taas yksin vihreän keskellä, toisin piti olla
Särkynyt
Lumipallopensaissa kukkia riittää ja pensaita. Nyt talvella ovat lintujen piilopaikkoina ja Reino the Rusakko piileskelee niissä. Kadun varressa kasvaa isoja koivuja, niiden alla ei kaikki menesty, mutta nämä veijarit viis veisaavat ravinnon imiöistä.
Tuommoisia lumipallopuita haluan meillekkin. Pehmeän näköisiä.
Lumipallopensaiden oksia taivuttamalla niistä saa uusia pensaita ja taas lissää. Taivukaslisäys on kiintoisa ja tuottava harrastus. Ruohosipulia voi jakaa ja antaa siementää, ei maistu rusakolle.
Oletko varma jos onkin Aino Rusakko:D
Oletko kylvänyt kasvit vai itse siementäneet nättiä
Onkos tämä taas gottage garden, jos ei niin sekään ei haittaa.
Siemenlisättyjä ovat melkein kaikki. Ja jakotaimia harrastan… Kyläneidonkieliä voi vain hämmästellä, siemenkirjeeseenkin näistä muistakin riittää jo siemeniä.