Verenpisara, Fuchsia

hoyabella,aiokko tilata???Tuun kimppaan.

Annabelle Stubbs ja Bella Rosella riippoja ja Annabel sekä South Gate puoliriippoja.

Taitaa olla oma Annabel viime vuodelta pelkkä muisto. Uuden hankin jos jostain täältäpäin löydän. Kaksi pikkutainta laitoin 25-senttiseen ruukkuun terassin reunalle mutta kasvoi niin valtavaksi että peitti koko terassin pöydän eikä voinut pitää alkuperäisessä paikassa. Pistokkaita jakelin kaikille ohikulkijoille mutta itse en älynnyt ottaa. Koitan elvyttää juuristoa mutta ei taida onnistua.

Ja miun Annabel on hukassa, oikeesti sitä ei oo missään.

raya,hä kuinka niin?Varastiko sen joku??!?!??

No sitä nyt vaan ei oo missään, viime syksynä nakkelin kyllä vanhimmasta ja risusimmasta päästä ja semmosista mitä oli monta, niin pois , että,,,,,,oliskohan käyny niin että se meni siinä rytäkässä. En tiijä.
Sitt on pari nimetöntä, viime kesäsiä, joten kukinta kait sitte paljastaa jos on joku niistä mutta kun miun mielestä ei oo.
Eipä tuo haittaa.

Mutta,,,,se harmittaa kun Mood Indigo ei sitt talvesta selvinny, alko kummasti "oireileen" jo syksyllä ja pois män, ei mahtanu mittään. Se on kyllä saatava uus, ellei jollain penttiläisellä  sattus pistokkaita olemaan ??

kuva

Osa tänään tulleista.  Kaikissa näkyy kunnon juuret, mutta muutama onnettoman pieni on joukossa.

Jässikkä,mistä hommasit?

van der Veldeltä

Komeita alkuja,toivottavasti kukkivat yhtä komeasti.

Nimeltään Mini ja mininä aikoo jo kukkia 

kuva

Pituutta koko kasvilla nyt 11cm

14 latvapistokasta laitoin juurtumaan, saapi nähä montako juurtuu.

Darreen Dawn on niin jämäkän oloinen, että aion siitä kasvattaa puumaisen.

kuvaMiä vaivaa Blue Angelia ku uuvet lehet on ruttanalla?

Piti käyä omia tutkimassa, onhan noita lehtiä vaikka minnepäin mutkalla, tai sitt yks mahollisuus on liika kastelu. Tai,en siis tiiä.

No onko sulla uuvet lehet rutussa?Vanhat on sileäreunaiset ja tasaset,uusissa reunat asltoilee eikä oo tasasen muotonen.

Näkyy olevan sisäänpäin kaarella ihan uusin kasvu. No on niissä vaikka minkälaista aaltoa. Elä nyt vielä hermostu.

Tänks,raya.Mua huolettaa kuoleeko nuot kynsiin :frowning:

Karvari, sun antamista 3 alkua kasvaa! Jos toi emo kupsahtaa ni

palautan yhen pennun…

Minulla myös verenpisaran lehdet ruttanoita, samoin pelargoneilla useana keväänä. Luulen, että kaipaavat auringonvaloa.

kuva

Alwin Wanhempi versio alotti taas kukinnan, ihme eläjä, kukki viimeks joulunaikaan.