veronica,yvtä
Eikö kellekkään kelepaa Seittemäs taivas(Seventh Heaven)???
Ei tartte vaihtaria.Ku maksaa postikulut.
Kyllä kelpaa Seitsemäs taivas, jos vielä on jäljellä. Laitan Yv:n
Seventh Heaven menny.
Kuis olis, kelpaako kellekää pistokkaat seuraavista:
Stan (mun mielestä yksi kauneimpia ja kukkii hulluna)
Mini
Whiteknights Pearl
Nuo ovat niin reheviä, että pakko harventaa
Karvarille ja rayalle tulee ensi viikolla ne mistä juttua ollut
Ym pistokkaat varattu
Juureton Gartenmeistern Bomstedt pistokas tarijolla postimaksua vastaan.
Seventh Heavenista katkes pitkä oksa,siitois ainaski kolomelke halukkaalle postimaksua vastaan.
Vaihdan juurrutetun pistokkaan Pabbe´s Belle juurrutettuun fuchsiaan
Kuva kukasta fuchsiaketjun sivulla 230
Alkuperäinen kirjoittaja: zJässikkä
Vaihdan juurrutetun pistokkaan Pabbe´s Belle juurrutettuun fuchsiaan tai pelargoniin
Kuva kukasta fuchsiaketjun sivulla 230
Selailin tsekkiläisen Fuchsieliberecin nettisivuja, sieltä bongasin pisarat Ashville, Betsy Huiskens ja Bland's New Striped. En kolmen kasvin takia viiti alkaa selvittämään lähettäisivätkö sieltä Suomeen tai en edes usko helposti asioimisen käyvän multa. Onkos kellään noita mainitsemiani? Pistokkaita niistä siis huhuilen.
Mulla on enää muutama pisara Ku te niitä omia leikotta niin äläkää laittako roskiin
Pisaroja ei oo sitä vertaa että niistä vaihturia sais, mut mä koitan jottain keksiä
Leikkelen kohtapuoliin Pink Marshmallown ja Blue Angelin.
Vaihto nimellisiin pisaroihin.
Leikkelin verenpisara El Caminosta latvoja. Niitä on monelle. Lisäksi on yksi Maximan pistokas. Laitan ne nyt veteen viikoksi koska ensi viikon alussa on vielä yöpakkasia ja lähettelisin seuraavan viikon (viikko 18) alussa.
Saanko yhen pistokkaan El Caminosta? ja miksei tuosta toisestaki
Kun olin kastehelmistä peukuttamassa niin kuva ruudulla hyppäsi ja peukku menikin jadetsulle, mutta kyllähän sitäkin voi peukuttaa.
Voisin haluta verenpisarapistokkaita kastehelminen. ;-))))
Voi tietenki, ja mä tykkään peukutuksista
kastehelminen,hep El Caminolle.
Vaihetaan johonki.Laitan yvtä.
Rahkasammaleessa juurrutettu aika suuri pistokas Remembering Claire vaihtuu miel juurrutettuun fuchsiaan
Multa puuttuu Natasha Sinton. Puuttuuko keltään Natashan omistajalta Bicentennial?