Vuodenaikakuvia: Talvi

Kivetkin innoittaa kuvaamaan. Täs möhkökala kita auki.

Oli kyllä MAHTAVA näky! Joessa sula kohta keskellä ja kaaaaamee höyry tai sumu mikä onkaan.

Talvella näyttää talvelta.

Melkein keväisestä auringonpaisteesta huolimatta sormia, varpaita ja käkätintä paleli.

Iltapäivän sininen hetki lähestyy vääjäämättä, aurinko yltää vaarantakaa vain kuusten latvoihin…

Kuu, kelmeä kaamoskuu… miten se menee

Valtsu, Kolin maisemissako olit laskettelemassa? Kuvat kun ainakin vaikuttavat olevan sieltä! (voin olla väärässäkin, mutta missä muualla on noin korkeita vaaroja?)

Hienoja kuvia taas!

Hienoja kuvia :slight_smile: Siitä on aikaa kun olen kuullut/nähnyt jonkun käyttävän sanaa käkätin :smiley:

Maalaismaisemaa korkeuksista.

Kolillahan minä maisemia katselen talvisin, horisonttiin kauas lepuutan silmiäni. Herra Ilkka Iivari Ilveskin oli kävellyt rinteessä.

Jääkukat on haasteellisia kuvata, mut aah niin kauniita.

Ja vielä pari lisää.

Kyllä noi jääkukat on ihania! Minäkin niitä aina kattelen ja tuntuu todella, että ne kuuluu kasvikuntaan:)!

Pikkuluoto koskemattoman hangen keskellä.

Syksyiset jääpuikot rantapuskissa ovat hukkumassa lumeen.

Tämä se on varmaan paljon kuvattu luonnon värinäytelmä, mutta laitanpa kuitenkin pari kuvaa aamulta, lopulta koko taivas värittyi vaaleaan lilaan sävyttäen ympäröivän luonnonkin. 

http://img402.imageshack.us/f/trerererer.jpg/ tässön tää mun kuva vielä isona, näyttää pienenä niin suttuselta.

maaliskuu 2010 Halistenkoski/Turku

Lepät oli saaneet ylleen rapsakan jääkuoren.

Päivä valkeni usvaisena.