Vuodenaikakuvia: Talvi

M-i-e-let-tö-män hienoja kuvia Valtsulla ja Kaikulla (Kaiulla?)! Olen käyttänyt varmaan kaikki mulle annetut peukkulisenssit.

Hienoja kuvia. Valtsun rantaluhtakuvassa on jo aavistus keväästä. Ja jos meillä olis ollut sellainen tavallinen loska-vesi-musta talvi, niin huokailisin noitten kuiven perään, että oispa lunta, mutta tänä talvena tuntuu, että lumikiintiöni pakkaskiintiöineen on jo täynnä.

Kuuluukohan tämä kuva tähän ketjuun???
Kuutamo sentäs ja vannon, että nyt talvi on. Äsken uskaltauduin ulos, revontulia nou…

- kovasti talvikuvia kehutta, kiitos. Uskaltautuminen tuonne pariksikin tunniksi on saavutus, jota loskatalvina muistellaan.

Ken kuuta kurkottaa, se katajaan kapsahtaa

Pihakoivun oksat ja täysikuu = puuroo

Talvinen luonto tarjoaa yllätyksiä jokaiselle päivälle: eilen

Tänään.

Valtsun kuu kuva on upea .

Paska kuva

Aterian aineksia

Täysikuun aikaan kilpikonnat tulevat mereltä rantaan munimaan…

Jäähypenkki?
Kuun kuva on tosi hieno!

Kauppiasrottako on ollut liikkeellä, syönyt kukkapenkissä ja lannoittanut lähtiessään?

Ania taitaa olla oikeassa: Ossuspankin mittarilla ja kauppiasrotalla on selevä yhteys.

Kataja, vuoden 2011 valittu havu, siis keskellä. Voisihan tätä nojatuolista ihhailla, pitäskös rannasta kantaa pois poikkeen kuleksimasta.

"Tosi on".

Paskakuvaahan mie siinä aiemmin kommentoin…

Munamiehenkin voisi kuvitella jättävän samanlaista jälkeä kuin kilpikonnasi.

Munamies on noussut.
Sorry Ania, sotkin paksan,kauppiasrotan ja pankin -miten ihmeessä sen tein?

Oli tumma ja… yö

Parkkipaikka.

Kivasti on kinostanut omenapuuhäkin ympäri tuota valkoista kylmää suoja-ainetta…

Asia selviää kun lisätään soppaan vielä harakat, joille osuuspankin lämmin näyttää menevän.
No minun jutut nyt ovat vähän hupsuja, selvennykseksi paksakuvan vaihtokauppa-ajatukseen:
Kauppiasrotat olivat kerran piirretyssä Nalle Puh lasten elokuvassa, anastivat kaikenlaista tavaraa ja jättivät tilalle pähkinöitä. Lohduttaudun itse sillä, kun elukat käyvät lasvimaalla - jättäähän ne papanoita lannoitukseksi.

Päivän yllätys löytyi jonkun halkopinosta