Joutsenia oli 30 järvellä, kaunis lintu mutta kova ääni.
Koiranputkia viime sunnuntaina.
Auringonlasku tuulisella järvellä, 10 asteen pakkanen ja kova tuuli tekivät kelistä purevan.
Tässä tämänpäiväinen koiranputki...
...ja tätä töppärää oli tienposket täynnään. En tiedä ketä olivat mutta hauskannäköisiä.
Kyllä hyvin kuvatut kuvat elävöittävät näitä palstoja.Molempien kuvat todella hyviä.Kamera kannattaa olla aina mukana ulkoillessa.Siellä on paljon tälläisiä pörröisiä ja tunnelmallistakin silmän ruokaa.
"Täysikuu, sä ihme suuri olet öisen taivahan...."
Ja toisenkin kerran.... maallahan voi lähteä vaikka "kuujahtiin" ilman, että kukaan kummastelee pihamaalla pitkässä yöpaidassa ja tossuissa kameran kanssa pihamaalla toikkaroivaa täti-ihmistä...... Tämä kuu-ukko tekikin tuplat! Loksahtikohan alaleuka alhaalla maassa näkemästään?
Ensimmäisessä kamera heilahtanut hieman vaakasuoraan ja toisessa ala ja hieman oikealle. Ellei jalustaa ole käytettävissä, kannatta kamera muuten tukea noin hämärissä olosuhteissa kuvattaessa.
Hehh! anttipa… minulle kun ei se kuvien tekninen suoritus olekaan tärkein asia kuvaamisessa…;)) Siis jos olisin etsinyt teknisesti täydellisiä suorituksia, olisi siihen ollut aikaa ja mahdollisuuksia tuntikausia. Minua viehättääkin noissa molemmissa kuvissa juuri niiden epätäydellisyys ja siitä tullut erilaisuus… Niin, ja olen myöskin oppinut, miten poistaa kamerasta "epäonnistuneet" kuvat…:))
Myöntänet kuitenkin, että on se tuo ensimmäinenkin kuu vähän venähtänyt naamaltaan. ;>)
Joo, joo, anttipa - edelliseeni viitaten…:=))
Kun kesäkuville ei ole paikkaa, lähetän yhden viime vuodelta
tänne.
anttipa! Enkelin siiven olet kuvannut…:))
Ei kai. Ei ne noin jumalattoman isoja voi olla. Selälläni makasin nurmikolla eikä kukaan tullut kysymään, mikä minua vaivaa.
No mutta, anttipa… mites sitä pienillä siivillä koko maailmaa suojaisi? Varmaan hoksasivat, ettei sinua mikään vaivaa - ja antoivat isännän makoilla…:))
Tänään pitäisi lähteä vähän kaupoille vanhusten kanssa. Tuolla autolla. Huoh.
Kävin kyllä jo harjaamassa ja laitoin johdon nokkaan. Saa sisätilalämmitinkin jotain hommaa...
Oltiin lenkillä lähiteinoolla.
-kalliolla oli haljennut kivi
-kaikki varmaan tietääkin tämän maiseman,se on nyt kotiseutua.
-alas tullessa pysyttiin kuitenin pystyssä, vaikka siellä oli monta liukumäkeä:)