Vuodenaikakuvia: Talvi

Näin kävi meidän muhkealle yli 20 v vanhalle luonnosta siirretylle katajalle. Oli 20-30 cm korkea siirrettäessä.

No voi sääli. Jospa se on vain taipunut eikä taittunut. Kunhan lauhtuu voisiko nostaa ja sitoa tukeen kiinni.

Hei Kaalin, olipa hauska kuulla, että olin käynyt kuvaamassa lapsuusmaisemiasi! Ihanassa paikassa olet lapsuutesi saanutkin viettää, kyllä siellä niin kaunista on edelleen, auringonlaskun aikaan ei tahdo henki kulkea kun on niin upeat näkymät! Tosi mieluisa lenkkipaikka minulle (ja monelle muulle) :slight_smile:

Tuon katajan ympärille oli laitettu köysi, mutta sekin katkesi, vaikka noita lumia siitä ravisteltiin. Isäntä epäili, että olisi jotain lahovikaa tuossa tyvessä, mutta ehkä nuo pystyversot vielä tuuhettuis.

Kaunistahan se on kun lasin läpi katselee. -30 niin ei tee mieli lähteä ulos.talvi

talvinen auringonlasku

Lumiuntuvaa

Ihanan näköistä!

Räystäät tippuu opastuskartan katoksen katolta, pakkasta -17 ja aurinko paistoi koko päivän

Aamulla oli -26,7 mittarissa, vot mie tykkään talvesta,  iltapäivisin.

niin minäkin:-) melkein +15°C oli parvekkeella. kyllä kelpasi istuksia lukemassa hyvää kirjaa.

kahden tunnin lenkin olin ehtinyt jo tehdä ennen kuin nimimerk kasi meitä joutilaita eläkeläisiä komensi ulos…

Helmikuu nousee idästä.

Kuutamossa kaikki näyttää erilaiselle.

5.2.2012 puoli yhdentoista aikaan illalla oli kirkas kuutamo ja kova pakkanen,
otin kuvia ikkunan läpi.

Olen ollut kai kuitenkin vähän kilttikin, kun pukki toi kamerarahaa.
Ostin Fuji HX20EXR kameran ja jalustan. Sillä harjoittelin vähässä valossa kuvaamista.

Pöljän tuurilla sain kuusta tällaisenkin kuvan,  nyt on kuvattu sitten kuunsäteetkin!

No löysithän sinäkin talvesta jotain ihanaa ;D

sienestäjän hienolle maisemakuvalle.

Voi kun ihana kuva, ihan pyhä tunnelma!